Αύριο στο Μαξίμου θα γίνει σύσκεψη για τα όσα έγιναν στη Σαμοθράκη. Λίγο αργά, βέβαια γίνεται η σύσκεψη για το φιάσκο με τον δεκαήμερο εγκλωβισμό 2000 τουριστών στο νησί. Υποτίθεται ότι θα εξεταστούν λύσεις για να μην ξανασυμβεί. Δεν είναι γνωστό αν στη σύσκεψη θα κληθεί και ο πλοιοκτήτης που είχε αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης. Ο κ.Φώτης Μανούσης γνωστό στέλεχος της ΝΔ για πάρα πολλά χρόνια, ανακοίνωσε ότι …αποσύρει το πλοίο του από την γραμμή!

Ποια θα ΄ναι η ατζέντα της σύσκεψης δεν το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε σίγουρα τι ΔΕΝ θα συζητηθεί.

Δεν πρόκειται να συζητηθεί το επιτυχημένο πείραμα της Σκύρου, η οποία έχει εξασφαλίσει σύνδεση του νησιού με την υπόλοιπη Ελλάδα επί 365 ημέρες το χρόνο, με τιμή εισιτηρίου 12 ευρώ! Πως το ΄χει πετύχει;

Με πρωτοβουλία του δήμου δημιουργήθηκε η εταιρεία “Σκύρος Ναυτική Εταιρεία”. Τις μετοχές της ελέγχει ο δήμος και 2.000 πολίτες της Σκύρου. Η εταιρεία έχει το πλοίο ΑΧΙΛΛΕΑΣ που κάνει καθημερινά το δρομολόγιο Κύμη-Σκύρος.

Όπως λένε οι πληροφορίες το νησί δεν έχει μείνει ούτε μέρα χωρίς πλοίο και η εταιρεία πάει μια χαρά.

Τέτοιες λύσεις δεν θα συζητηθούν καν στη σύσκεψη, αφού είναι αντίθετες με το οικονομικό αφήγημα της παρούσας κυβέρνησης. Όπως και άλλων κυβερνήσεων βεβαίως. Θυμίζουμε την υπόθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Όταν οι Γερμανοί την “κοπάνησαν”, κάποιοι δημοσιογράφοι είχαμε αναρωτηθεί, γιατί να μην δουλέψει το ναυπηγείο, μέχρι να βρεθεί με ηρεμία αξιόπιστη λύση, ως ναυπηγείο του ΠΝ. Η άποψη αυτή είχε αντιμετωπιστεί μάλλον με χλευασμό από την τότε ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, το 2010. Προτιμήθηκε η λύση Σάφα με τα γνωστά αποτελέσματα. Τελικά το ναυπηγείο παραμένει στη ζωή από το 2013 χάρη στο ΠΝ…

Ο Πάρις Καρβουνόπουλος είναι δημοσιογράφος από το 1986. Από το 1993 καλύπτει το ρεπορτάζ του ΥΠΕΘΑ. Εργάστηκε στον ΑΝΤΕΝΝΑ από το 1991 ως το 2015. Επικεφαλής της ιστοσελίδας Onalert.gr από το 2010 ως τον Ιανουάριο του 2016. Σήμερα είναι στρατιωτικός συντάκτης της Real News και συνεργάτης του Reuters . Επικεφαλής του Militaire.gr από τις 29 Φεβρουαρίου 2016