Η GR Corolla, αντίθετα με αρχικές φημολογίες ότι θα ήταν FWD και σύμφωνα με νεότερες πηγές, θα είναι τετρακίνητη και με ισχύ 300 ίππων αξιοποιώντας την ήδη υπάρχουσα γνώση από το Yaris
Σύμφωνα με ιαπωνικές και αμερικανικές πηγές, η Toyota GR Corolla δεν έχει ιδιαίτερη δυσκολία να αγγίξει την «μπάρα» των 300 PS καθώς ο 3-κύλινδρος κινητήρας του GR Yaris έχει ήδη αποδώσει τη συγκεκριμένη ισχύ στα χέρια βελτιωτών
Το κατά πόσον το σύνολο θα παραμείνει αξιόπιστο στην έντονη χρήση που αναμένεται να έχει ένα δυνατό τετρακίνητο θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου.
Προς το παρόν το σημαντικό είναι η είδηση για επεκτατισμό των Ιαπώνων σε ένα ταμπλό απ΄το οποίο οι περισσότεροι κατασκευαστές απέχουν.
Η GR Corolla εξοπλισμένη με χειροκίνητο 6-άρι, την τετρακίνηση που κατανέμει τη ροπή σε 3 διαφορετικά προγράμματα και όλο το επιθετικό styling που συνηθίζεται, θα είναι μία πρόταση κόντρα στο ρεύμα των καιρών.
Και μ’ αυτό προφανώς εννοείται ο μη εξηλεκτρισμός της.
Αντίθετα με το GR Yaris, ως βάση θα χρησιμοποιηθεί η 5-θυρη Corolla και όχι κάποιο αποκλειστικά για τη δυνατή έκδοση 3-θυρο αμάξωμα.
Το τελευταίο στοιχείο ίσως είναι και αυτό που, απ’ ό,τι αναφέρει το ιαπωνικό Car Sensor, θα επιτρέψει χαμηλότερη τιμή σε σχέση με το GR Yaris. Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει ότι υπάρχει μία εκτίμηση τιμής αγοράς μεταξύ 3,5 – 4,0 εκ. γιεν (€26,950 – €30,800, αντίστοιχα)
Η παραπάνω φημολογία το τοποθετεί φτηνότερα από το GR Yaris του οποίου η τιμή εκκίνησης στην ιαπωνική αγορά είναι στα 3,96 – 4,56 εκ. γιεν (€30,500 – €35,100, αντίστοιχα), δηλαδή εκεί που τοποθετείται η ακριβότερη της GR Corolla.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις.