Mazda MX-5 NC

Bρίσκεις εύκολα πισωκίνητο, με αναλυτική οδηγική αίσθηση, αξιόπιστο και με all time classic σχήμα; Και, μάλιστα, χωρίς το άγχος του δίλιτρου, αν επιλέξεις το 1.8lt;

Δύσκολος συνδυασμός αλλά το Mazda MX-5 κλικάρει τα σωστά κουτάκια.

«Ξέχνα αυτά που ξέρεις με το Μαζντάκι», είχε πει ο μηχανικός όταν πήγα να ελέγξω το MX-5.

Έπιανα και ξαναέπιανα τους μπροστινούς δίσκους που είχαν μηδενικό «χείλος» στην άκρη τους παρά τα 50,000 χιλιόμετρα που έγραφε το οδόμετρο. Είχα γίνει γραφικός. Σάλιο στο δάχτυλο και τσεκάρισμα πατούρας.

Ταυτόχρονα, μάθαινα και μερικές τιμές συντήρησης που δε χρειάζεται να πουλήσεις νεφρό για να το έχεις σε άψογη κατάσταση. Ως γνωστόν, ο κινητήρας είναι «καδενάτος» κι όχι με ιμάντες.

Η δε κατανάλωση; Σε χαλαρές βόλτες βλέπω εύκολα 6,5 lt/100 km. Κι όταν το πιέζω, η μέση δεν «σπάει» το 10άρι. Τουλάχιστον στις διαδρομές που συνηθίζω να κινούμαι.

Mazda MX-5 NC white

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker, Best of Cars, The ONE magazine κ.ά.). Τα τελευταία χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.