Μέρος, πλέον, μίας γραμμής αίματος που δεν έγινε νερό, που συνέδεσε τον Πραγματικό Οδηγό με την Πραγματική Οδήγηση, αυτήν που ετοιμάζεται να μπει σε φάση αποστείρωσης και υπερπροστατευτισμού, τέτοιου μεγέθους που θα τον ζήλευε και ο Μεγάλος Αδελφός
Ξαμολύστε τους (τους 500…) ακόμα και σε υπερανοιχτό δρόμο ή σε πίστα και θα ´χετε λάβει την απάντηση: περισσεύουν.
Η μεγάλη είδηση είναι τα διπλά ψαλίδια εμπρός.
Και αυτό γιατί όποιος έχει οδηγήσει μερικές 911 στη ζωή του, ξέρει πως η ελαφριά μουσούδα, ο αρχικός δισταγμός στο turn-in ήταν ανέκαθεν το σημείο γύρω απ´το οποίο έπρεπε να δουλέψεις στην είσοδο της καμπής
Με trail-braking, σχετικά αργή είσοδο και άλλα τέτοια οδηγοκεντρικά και άκρως ιδρυματικά στα οποία έχουμε αναφερθεί ένα κάρο φορές στο 4Drivers.
Τώρα όμως, απ´ ό,τι λένε τα reviews απ´ το εξωτερικό, το μπροστινό βρήκε τη μεστή του απόκριση που δε σου ανοίγει τροχιά με τίποτα και, ταυτόχρονα, εξακολουθείς να νιώθεις την “όλα πίσω” αίσθηση κατανομής για να μην περάσει ποτέ απ´ το μυαλό σου ότι η GT3 έγινε άλλο ένα εύκολο, βουτυροποιημένο “τα-κάνω-όλα-εύκολα” αυτοκίνητο.
Στροφάρει στο θεό, αεροδυναμικά σε καρφώνει με το έδαφος, βγαίνει και χειροκίνητη και είναι μάλλον κουραστική στη σπασμένη Μιχαλακοπούλου. Θα το ξεπεράσω…
Όσοι μπορούν, όσοι έχουν το ρευστό, όσοι δεν έχουν το κλειδί μιας τέτοιας για να το πετάνε επιδεικτικά στα άδεια, λόγω Covid, τραπεζάκια μιας καφετέριας, όσοι δε χρειάζονται συνοδεία από μπράβους για να κινηθούν σαν άλλοι Φαραώ της παραλιακής, ξέρουν πως αυτό εδώ το διαβολεμένο μηχάνημα είναι ένας ύμνος στην οδήγηση.
Και στους ύμνους ο πιστός ξέρει πως πρέπει να στέκεται προσοχή. Μπράβο στην Porsche που αντιστέκεται. Για όσο