Υποστηριξε το militaire
Αυτοκίνητο
19/01/2021 | 08:59 (ενημερώθηκε 3 έτη πριν)
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Το YouTube απένειμε στη BMW το «Golden Button Award»

Το YouTube απένειμε στη BMW το «Golden Button Award»

Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο συνδρομητές παρακολουθούν τακτικά τα βίντεο που αναρτά η BMW. Και τώρα, το YouTube απονέμει στην ομάδα marketing της BMW το «Golden Button Award» για την επιτυχημένη αλληλεπίδραση του κοινού με τον αυτοκινητιστικό και με το διαδικτυακό κόσμο

Τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της BMW προσελκύουν όλο και μεγαλύτερο αριθμό followers, και η παρουσία της μάρκας στο YouTube έχει επίσης ανέβει σημαντικά στην κλίμακα δημοτικότητας

Το YouTube αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέσο αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία με τους πελάτες και τους φίλους της μάρκας – όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία νούμερα που καταγράφηκαν από την πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο.

Ο αριθμός συνδρομητών στο κανάλι της BMW στο YouTube έχει ανέβει στο 1,14 εκατομμύριο σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις.

Τα βίντεο που αναρτώνται από την BMW έχουν καταγράψει περίπου 3,3 εκατομμύρια θεάσεις σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα, με τους χρήστες να περνούν περίπου 6,5 ώρες βλέποντας βίντεο στο κανάλι της μάρκας.

Το κοινό αλληλοεπιδρά ενεργά με αυτά που βλέπει: ένας χρήστης κάνει ‘like’, ‘share’ ή σχολιάζει ένα βίντεο της BMW κάθε 57 δευτερόλεπτα

Το κανάλι της BMW στο YouTube χρησιμοποίησε το ελκυστικό πρόγραμμα #NEXTGen 2020 για να επεκτείνει την κοινότητα των φίλων της μάρκας και πέραν του ενός εκατομμυρίου.

Πρωτοποριακά στοιχεία, συναρπαστικές ιστορίες από τα παρασκήνια και πολυτελείς τηλεοπτικές παραγωγές αύξησαν τα κίνητρα τακτικών επισκέψεων.

Info/Photo: bmw.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης