Υποστηριξε το militaire
Αυτοκίνητο
03/12/2020 | 21:44 (ενημερώθηκε 3 έτη πριν)
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Το βίντεο-υπερπαραγωγή του «άρρωστου» BMWδόφιλου

Το βίντεο-υπερπαραγωγή του «άρρωστου» BMWδόφιλου

Με ένα νέο εντυπωσιακό φιλμάκι η BMW M GmbH συνεχίζει την επιτυχημένη καμπάνια της εστιάζοντας στο εικονικό Ελντοράντο της παγκόσμιας κοινότητας BMW M

Το «The Drop» προσελκύει τους πιστούς της ιπποδύναμης και του M division στην πόλη «M Town», όπου, από το 2018, όλα έχουν περιστραφεί γύρω από «το πιο ισχυρό γράμμα» στον κόσμο και το πάθος για υψηλή απόδοση.

Αυτή τη φορά, ο σκηνοθέτης Μίκι Σούλζερ, ο οποίος ήταν ήδη υπεύθυνος για τα εικονικά βίντεο σχετικά με την ιδιαίτερη στάση ζωής στο «M Town» πριν από δύο χρόνια, παρουσιάζει το ευρύ φάσμα των σημερινών μοντέλων BMW M.

Μερικά από τα αυτά είναι ήδη εμβληματικά στην ιστορία των BMW M, μεταξύ των οποίων και η εικονιζόμενη κόκκινη BMW E30 Μ3 που συμμετείχε από το στόλο των BMW M Heritage, με τα διάφορα ιστορικά μοντέλα της φίρμας

«Το M Town είναι η πιο επιτυχημένη ψηφιακή καμπάνια από τη BMW M GmbH, ιδιαίτερα καθώς όλη η κοινότητα των φίλων των BMW M σε όλο τον κόσμο συμμετέχει και τη διαμορφώνει«

»Αυτός ο ενθουσιασμός και η ταύτιση με το προϊόν είναι που κάνουν τη BMW M τόσο μοναδική. Ως εκ τούτου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε αυτήν την επιτυχημένη σειρά με το νέο φιλμ, δίνοντας επίσης μια μικρή ματιά στο μέλλον», δήλωσε ο Λόθαρ Σίπετ, Διευθυντής Παγκόσμιων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της BMW M».

Photo: bmw.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης