Υποστηριξε το militaire
Κοινωνία
17/04/2018 | 22:17
Militaire News

Το Renault Megane ξέρει και κερδίζει σε μια δύσκολη κατηγορία

Το Renault Megane ξέρει και κερδίζει σε μια δύσκολη κατηγορία

Όταν οδηγήσαμε για πρώτη φορά το Renault Megane πριν λίγους μήνες σε μια εξόρμηση στην Καβάλα τότε διαπιστώσαμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αγορά της κατηγορίας C, ενώ ήμασταν σίγουροι ότι θα αποκομίσει μεγάλο μερίδιο από την αγορά.

Άλλωστε γνωρίζουμε καλά ότι ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αστοχίες και λάθη.

Οι τεχνικοί της εταιρείας έκαναν χρήση των εμπειριών τους από τον προκάτοχό του και σχεδίασαν ένα αυτοκίνητο με νέα σχεδιαστική πτυχή. Κρατώντας τα κακά στοιχεία και τον δυναμισμό του, το συνδύασαν με δυναμικό ντιζάιν και με τεχνολογία. Η τελευταία μάλιστα την εντοπίζουμε σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Ο φωτισμός και τα φώτα ημέρας τόσο στο μπροστινό μέρος, όσο και στο πίσω είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει, ενώ μας άρεσε το νέο σχήμα της μάσκας που έγινε πιο πλατιά.

Κάνοντας μια μικρή παρουσίαση των διαστάσεων, βλέπουμε ότι το νέο μοντέλο έγινε πιο μακρύ κατά 6,4 εκ. αγγίζοντας τα 4,35μ, με το μεταξόνιο να μεγαλώνει κατά 2,8εκ και το πλάτος του να φθάνει τα 1,814μ.

Αντίθετα μειώθηκε το ύψος του κατά 2,7 εκ (1,447μ) ενισχύοντας μες αυτό τον τρόπο τη δυναμική του γραμμή.

Το εσωτερικό ξεχωρίζει για την ποιότητά του, με το νέο ταμπλό να φέρει όλα τα απαραίτητα όργανα σε απόλυτη εργονομία.

Η ταπετσαρία είναι όμορφη και απλή, ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος δίνει άλλη οπτική κυρίως το βράδυ με τον χρωματιστό φωτισμό στις πόρτες, τον κρυφό φωτισμό και τον μόνιμο διακριτικό φωτισμό πάνω από το κέντρο του ταμπλό. Στη κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής των 8.7 ιντσών με όλες τις ενδείξεις, έχοντας απόλυτο σύμμαχο την τεχνολογία.

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί και φιλόξενοι για πέντε επιβάτες που έχουν μεγάλη άνεση σε πολύωρο ταξίδι.

Δεν μας άρεσε -όμως- το θεωρητικά μικρό για το μοντέλο πορτ μπαγκάζ η χωρητικότητα του οποίου φθάνει τα 424 λίτρα. H δοκιμή έγινε με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων με τους 100 ίππους.

Αυτή την φορά το οδηγήσαμε ακόμη πιο μακρυά από την Καβάλα, πηγαίνοντας μέχρι και την Κομοτηνή. Κάναμε πολύωρο ταξίδι με πολλά χιλιόμετρα για να μπορέσουμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Φυσικά η δοκιμή μας δεν έγινε όχι μόνο στην Εγνατία Οδό, αλλά και σε επαρχιακό δρόμο, όπου οι διαδοχικές στροφές έδωσαν την καλύτερη εικόνα για τις δυνατότητες του μοντέλου. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι η πολύ καλή πρόσφυση ακόμη και όταν πηγαίναμε με υψηλές ταχύτητες. Δεν έχασε ούτε εκατοστό από το προβλεπόμενο δίνοντας την απόλυτη σιγουριά στον οδηγό.

Οι τεχνικοί της Renault έδειξαν ότι ήξεραν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και βρήκαν τον τρόπο να παντρέψουν την πολυτέλεια με την ασφάλεια. Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού ήταν ικανοποιητική και η ροπή σου έδινε το δικαίωμα να κάνεις άνετα και χωρίς προβληματισμό μια προσπέραση. Η επιτάχυνση στην πράξη αποδείχθηκε καλή. Από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειαστήκαμε κοντά στα 10,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα άγγιξε τα 187 χλμ/ώρα.

Η κατανάλωση δεν μας έκανε την χάρη όταν αποφασίσαμε να δουλέψουμε τον κινητήρα σε υψηλές στροφές είτε όταν το ζορίσουμε στις στροφές, με την τελική τιμή να ανεβαίνει αρκετά υψηλά. Όμως όταν το οδηγήσαμε σε κανονικές συνθήκες αυτή σταμάτησε λίγο πάνω από τα 6,5 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα. Σαν σύνολο μας άρεσε το δυναμικό ντιζάιν και η απόλυτα καλή πρόσφυση.

Το ταξίδι δεν κούρασε κανέναν επιβάτη και έδειξε ότι είναι ένα μοντέλο της κατηγορίας C που θα συνεχίσει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην αγορά.

Το μοντέλο αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για την αγορά και μπορεί να καλύψει τις οικογενειακές απαιτήσεις, άσχετα αν το πορτ μπαγκάζ στην πράξη αποδεικνύεται μικρό για πολυμελή οικογένεια. Στον δρόμο -όμως- είναι εξαιρετικό, η οικονομία καυσίμου όταν το οδηγείς κανονικά βρίσκεται μέσα στο μέσο όρο της κατηγορίας, είναι δυνατό και μπορείς να κάνεις απροβλημάτιστα μια προσπέραση, έχει καλούς εσωτερικούς χώρους και καλή συναρμογή με όμορφο σαλόνι και καλή ποιότητα υλικών. Για να αποκτηθεί το Megane της δοκιμής μας με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και με τους 100 ίππους με την πλούσια έκδοση θα πρέπει να δαπανηθούν 17.150 ευρώ.

Κυριάκος Παρασίδης-ΑΠΕ

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης