Υποστηριξε το militaire
Άποψη ΘΡΑΚΗ
11/12/2022 | 06:17 (ενημερώθηκε 1 έτος πριν)
Militaire News

ΘΡΑΚΗ : Γιατί απέτυχαν μέχρι σήμερα όλες οι Αναπτυξιακές προσπάθειες ; 

ΘΡΑΚΗ : Γιατί απέτυχαν μέχρι σήμερα όλες οι Αναπτυξιακές προσπάθειες ; 

Του

ΔΗΜΗΤΡΗ   ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Οικονομολόγος

 Ανάπτυξη της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. 

*Σύμφωνα με μελέτες του  ΙΟΒΕ και του ΕΜΠ, το 62% τών Βιομηχανικών μονάδων παρουσιάζει  δυναμικότητα και έχει προοπτική ανάπτυξης,κάτι πού αντανακλάται στις εξαγωγικές επιδόσεις.Χρειάζεται όμως η παραγωγική συνεργασία όλων των φορέων. 

*Την δεκαετία του 60 είχε συνταχθεί η πρώτη μελέτη με προτάσεις για την ανάπτυξη της Θράκης από τους Ξενοφώντα Ζολώτα,Αγγελο Αγγελόπουλο και Ιωάννη Πεσματζόγλου. Αφορούσε,δε,τόσο την οικονομική όσο και την κοινωνικο –πολιτισμική ανάπτυξη της περιοχής αυτής.

Στην μελέτη αυτή προτεινόταν  μια συνολική αναπτυξιακή  πολιτική πού περιελάμβανε:

-Tήν εκτέλεση έργων υποδομής και σύγχρονων συγκοινωνιακών και επικοινωνιακών δικτύων  για την οργανική ένταξη της Θράκης,στον εθνικό και ευρύτερο γεωπολιτικό χώρο.

-Την ταχεία και εξωστρεφή οικονομική ανάπτυξη,καθώς και

-Την πληθυσμιακή ανάκαμψη της περιοχής.

-Προϋποθέσεις επιτυχίας:

1.Nά εκδηλωθεί ενεργά η πολιτική βούληση με υποστήριξη όλων των πολιτικών δυνάμεων της χώρας με σκοπό να καλυφθεί η υψηλή δαπάνη πού απαιτείται για την εκτέλεση του Προγράμματος.

2.Νά συσταθεί Συντονιστική Επιτροπή Θράκης με υπερκομματική συγκρότηση και αρμοδιότητα πού να ελέγχει την εκτέλεση του προγράμματος,να επισημαίνει,τυχόν, καθυστερήσεις η αποκλίσεις και να υποδεικνύει τις αναγκαίες συμπληρωματικές ενέργειες.

Δυστυχώς,η εθνική αυτή προσπάθεια,στην οποία είχαν επενδυθεί πολλές ελπίδες σε αυτή, τελικά,δεν τελεσφόρησε.

*Εγιναν όμως και άλλες προσπάθειες,όπως το 1992,με το Πόρισμα το οποίο εξέδωσε η Διακομματική Επιτροπή της Βουλής.Δυστυχώς,ήταν και αυτό ένα κείμενο προθέσεων πού ποτέ δεν μετασχηματίστηκε  σε ένα συγκροτημένο 

Σχέδιο Διακομματικής αποδοχής.Εφαρμόστηκε  αποσπασματικά και χωρίς συνέχεια.Ολα έγιναν στα χρονικά πλαίσια μιάς μόνο τετραετίας κυβερνητικής ενός κόμματος,ενώ θα έπρεπε να αντιμετωπισθεί διαχρονικά.

*Οι Αναπτυξιακοί νόμοι για την Θράκη ουδέποτε λειτούργησαν υπέρ της περιοχής.Αυτό σημαίνει,ότι ένα Κράτος δεν μπορεί να αναθέτει την άσκηση Περιφερειακής Πολιτικής μόνο στην ιδιωτική πρωτοβουλία,προσφέροντάς της γενναιόδωρα κίνητρα. Βεβαίως η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι ο βασικός μοχλός της ανάπτυξης,αλλά το Κράτος δεν μπορεί να παραιτηθεί των βασικών  ευθυνών του.Αντιθέτως,οφείλει να αναλάβει ένα επιτελικό ρόλο,σχεδιάζοντας,ελέγχοντας και εποπτεύοντας(συντονίζοντας) τις επί μέρους δράσεις,ώστε να μεγιστοποιηθούν οι μεταξύ τους συνέργειες.Τό Σχέδιο αυτό,όμως,θα πρέπει να δεσμεύει όλα τά εντός της Βουλής κόμματα.

*Ετσι,λοιπόν,σήμερα,ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ έχει γίνει πολύ βαθύτερο και θεμελιώδες.Τό πρόβλημα,λοιπόν,είναι ότι ο Εβρος,όπως και όλη η υπόλοιπη Ελλάδα φθίνει,πεθαίνει. Αναφερόμενοι δέ,ειδικότερα,στον Εβρο,το βασικό του πρόβλημα  είναι η φθίνουσα Δημογραφία του,η οποία σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των αγροτικών του περιοχών,οδηγεί την ύπαιθρο χώρα του στην εγκατάλειψη και στην ερήμωση. Αλλωστε τά στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι περιοχές του Βόρειου και Κεντρικού Εβρου,είναι από τις πιο γερασμένες της χώρας, με τά ποσοστά των κατοίκων ανω των 65 ετών να κυμαίνονται από 40% έως 65%.

*Ακόμα και τώρα,οι κυβερνήσεις συνεχίζουν την ιδια πολιτική.Κανένας σοβαρός σχεδιασμός για ανάπτυξη.Ολα τά έχουν εναποθέσει στον <<Δούρειο Ιππο>>των Δανειστών(ΤΑΙΠΕΔ),πού ξεπουλάει μεθοδικά, κομμάτι-κομμάτι την Ελλάδα και ό,τι Δημόσιο αποκτήθηκε με το αίμα του Ελληνικού Λαού στα τελευταία 200 χρόνια.Καί όλα αυτά,για να εξοφληθεί,ένα Χρέος,το οποίο έχει βεβαιωθεί πλειστάκις από τους επαϊοντες ως παράνομο,καταχρηστικό και μη Βιώσιμο.Οι δε ελληνικές κυβερνήσεις μας διαβεβαιώνουν περί του αντιθέτου,ότι δηλαδή το Χρέος είναι Βιώσιμο,άρα καλώς υποφέρουμε σαν Λαός την φτώχεια και την κοινωνική διάλυση.Μάς οδηγούν σε μεγάλες εθνικές περιπέτειες,αλλά αυτοί επιμένουν!… Αραγε,θα ξεσηκωθεί ποτέ ο Ελληνας,πού του κλέβουν την πατρίδα του και την ύστατη ελπίδα,να μείνει στο δικό του τόπο και να προκόψει και αυτός και τά παιδιά  του, εδώ,αντί  να γίνει και αυτός μετανάστης και πολίτης δεύτερης κατηγορίας  για άλλες ξένες  πατρίδες,όπως έγινε μέ τίς 500.000  νέους επιστήμονές μας,τό πιό δυναμικό καί ελπιδοφόρο κομμάτι τής κοινωνίας μας,πού οικογένειες καί Κράτος,θυσίασαν τά πάντα,γιά νά τούς σπουδάσουν καί τώρα τούς χαρίζουμε στίς πλούσιες χώρες γιά νά γίνουν ακόμη  πλουσιότερες; ;Τότε πώς θα αντικρύσει, περήφανα, τά παιδιά του;Ας συνειδητοποιήσουμε ότι δεν υπάρχουν σωτήρες. Οτι αυτός ο τόπος χρειάζεται έντιμους, έμπειρους και αποφασισμένους Ελληνες πολίτες για να σηκώσουν τον ήλιο της Ελλάδας ψηλά!…

 

11.   ΚΡΙΣΙΜΑ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.

-Ποια οικονομικά συμφέροντα θέλουν την Περιφέρεια   Ανατ.Μακεδονίας και Θράκης έξω από το παιχνίδι των Μεταφορών προς/από  την Βορειανατολική Βαλκανική Χερσόνησο και τον Παρευξείνιο χώρο;

-Σε τι άλλο να ελπίζουμε για τόνωση της οικονομίας μας και την ανάπτυξη πέρα από τον Πρωτογενή τομέα;

-Γιατί 25 χρόνια τώρα η << Σιδηροδρομική Εγνατία>>αποτελεί <<όνειρο απατηλό>>;

Την περίοδο 2000-2020 δεν εκπονήθηκε καμμία τεχνική μελέτη για την νέα σιδηροδρομική χάραξη Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης.Τό μόνο πού υπάρχει είναι μια οικονομικοτεχνική μελέτη,η οποία,μπορεί μέν να οδηγεί σε πολιτικές αποφάσεις,όχι ,όμως, σε έργο.

-Πού αρχίζει και πού τελειώνει η Ελληνοβουλγαρική  Συνεργασία στον τομέα των Μεταφορών;

-Γιατί,τεχνηέντως,αποκόπτεται το Λιμάνι Καβάλας—το βαθύτερο στην Βόρεια Ελλάδα-από τις Μεταφορές στην Βαλκανική ενδοχώρα;

-Γιατί διαιωνίζεται ο αποκλεισμός της Δράμας από τά λειτουργικά Δίκτυα Μεταφορών;

-Γιατί δεν λειτουργεί ο σιδηροδρομικός άξονας Αλεξανδρούπολη—Σβίλεγκραντ;

-Μετά τόν εκβιασμό τής Τουρκίας  πού επέβαλε τετραπλασιασμό τών δοδίων διέλευσης στόν Βόσπορο σέ όλα τά διαπλέοντα εμπορικά πλοία,άρα καί στά Ελληνικά,δέν αποτελεί,άραγε,επείγουσα ανάγκη,η κατασκευή καί λειτουργία σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης-Βουλγαρίας-Γεωργίας-Βόρειας καί Ανατολικής Ευρώπης, γιά ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ  τού Βοσπόρου,πού συνεπάγεται τεράστια αναβάθμιση τών Λιμανιών Θεσσαλονίκης-Καβάλας καί ξαναζωντάνεμα οικονομικό τόσο τής Μακεδονίας όσο καί τής Θράκης;    

 *Το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα  της ΑΜΘ,πού είναι η Διασυνοριακότητα,παραμένει, εν υπνώσει,οι δε κυβερνήσεις δεν φαίνεται να έχουν αντιληφθεί   τά οφέλη πού θα υπάρχουν για την κάθε Ελληνική πόλη και κωμόπολη.Αλλά τι ακριβώς σημαίνει αξιοποίηση της Διασυνοριακότητας;Αυτή μπορεί να είναι:

-Ανάπτυξη δραστηριοτήτων εθνικών μεταφορών.

-Αυξηση των μετακινήσεων ανθρώπων.

-Διακρατικές συνεργασίες στο Εμπόριο,Βιομηχανία,Πολιτισμό, Τέχνες,Αθλητισμό ,Επιστήμες,Βελτίωση Υποδομών Φιλοξενίας,Αναβάθμιση τουριστικών προορισμών και αύξηση των αφίξεων,χωρίς να υποτιμάται ο ενεργειακός ρόλος της περιοχής.

Β. ΒΙ.ΠΕ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ.

-Η ΒΙΠΕ Κομοτηνής,πού μέχρι το 2000 ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη της Βορείου Ελλάδας,με περισσότερες από 90 λειτουργούσες επιχειρήσεις,εγκατεστημένες στο έδαφός της,σήμερα, αποτελεί ένα σχεδόν απονεκρωμένο κουφάρι,με ελάχιστες επιχειρήσεις,σε σταθερή  και πληρη λειτουργία.Τά εργοστάσια σε λουκέτο παραμένουν περισσότερα από τά ενεργά.

Ηταν μία ΒΙ.ΠΕ,πού απασχολούσε,με πλήρη απασχόληση,χιλιάδες εργαζόμενους,ενώ σήμερα,λειτουργούν, μόνο μερικές εκατοντάδες.Η ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής,πού προβλήθηκε ως η ναυαρχίδα της αναπτυξιακής προοπτικής της Θράκης, σήμερα παραπαίει λόγω των ανερμάτιστων πολιτικών πού εφαρμόστηκαν,της μαζικής αποεπένδυσης πού παρατηρήθηκε στην χώρα μας,αλλά και της μαζικής μετανάστευσης χιλιάδων επιχειρήσεων,στις κοντινές Βαλκανικές χώρες(Βουλγαρία,κλπ),με σταθερότερα και ελκυστικότερα αναπτυξιακά και φορολογικά κίνητρα.

-Πάγιο αίτημα,η αντιμετώπιση του μεταφορικού κόστους(πολύ περισσότερο τώρα λόγω της μεγάλης ανόδου των καυσίμων).Αντί αυτού,το καρτέλ των  κατασκευαστικών εταιρειών σε πλήρη ανοχή και συνεργασία με την κυβέρνηση Μητσοτάκη,προσθέτει συνεχώς,νέα πλευρικά διόδια,γύρω από την ΒΙ.ΠΕ Κομοτηνής,επαυξάνοντας,έτσι,αδικαιολόγητα το κόστος λειτουργίας των λίγων ακόμη λειτουργουσών,εκεί,επιχειρήσεων.Δέν βλέπουν ,πού οδηγούνται οι επιχειρήσεις αυτές;Επί πλέον,γιατί καθορίζουν μόνοι τους,στην Εγνατία οδό, οι κατασκευαστές,την τιμολόγηση των Δοδίων,με Λεό ντειες  ρήτρες αποζημιώσεων καί αδικαιολόγητες προσαυξήσεις;Ποιος,πράγματι,είναι υπεύθυνος,για τήν λειτουργία της Εγνατίας οδού;

-Πότε θα υπάρξει,επί τέλους,μια πραγματική αναπτυξιακή πολιτική,για την Θράκη και τους Θρακιώτες;Δεν βλέπουν τι  κοσμογονία έργων,γίνεται μερικά χιλιόμετρα ανατολικότερα, στην Αδριανούπολη,κλπ;

-Να εφαρμοσθεί και στην Θράκη το Μεταφορικό Ισοδύναμο(όπως εφαρμόζεται και στα νησιά του Αιγαίου). 

Γ.  ΒΙ.ΠΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ.

*Προβλήματα

-Ανεπαρκές Δίκτυο Ηλεκτροδότησης της ΒΙ.ΠΕ Αλεξανδρούπολης.

-Ελλειψη σύνδεσης της ΒΙ.ΠΕ Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό Δίκτυο και η ΜΗ σιδηροδρομική σύνδεση με τον χώρο φόρτωσης του Λιμανιού Αλεξανδρούπολης.Εξ αυτού,η πρόσβαση των Θρακικών επιχειρήσεων στις Αγορές Εξωτερικού καθίσταται ακόμη δυσκολώτερη,πόσο μάλλον,πού και οι Υποδομές του Λιμανιού,είναι ελλιπείς.

-Για  την καλύτερη οργάνωση χρήσης των υφιστάμενων Υποδομών του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης χρειάζεται νέα  Χωροταξική οργάνωση και εξοπλισμός της χερσαίας Ζώνης του.

-Υπάρχει ανάγκη δημιουργίας Εμπορευματικού Κέντρου άμεσα για την εξυπηρέτηση των αναγκών του Λιμανιού.Ετσι,  προβλέπεται,ότι,τόσο με την ολοκλήρωση των έργων όσο και με την αλλαγή οργάνωσης και λειτουργίας του,το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θά αναδειχθεί σε σημαντικό περιφερειακό Λιμάνι,ενταγμένο στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, με πολυχρηστικό χαρακτήρα.

Αμεση αξιοποίηση,λοιπόν,του Λιμένα Αλεξανδρούπολης,ως κέντρου του Διαμετακομιστικού εμπορίου τόσο μεταξύ των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου όσο και των χωρών της Ανατολικής και Βόρειας Ευρώπης και της Μαύρης Θάλασσας,ως ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ προς τά στενά του Βοσπόρου,ενώ η θέση του ενδείκνυται και για τις εμπορευματικές ροές από την Ασία προς την Ευρώπη και αντίστροφα.Τό Λιμάνι αυτό της Αλεξανδρούπολης,ιδιαίτερα,δέν πρέπει να εκχωρηθεί,σε κανένα επενδυτή,παρά να παραμείνει υπό Κρατική ιδιοκτησία και έλεγχο για Εθνικούς  στρατηγικούς  και οικονομικούς λόγους.

Προς τούτο απαιτούνται να υλοποιηθούν τά ακόλουθα:

1.Ανάπτυξη αλυσίδας δραστηριοτήτων σύμφωνα με την Εκθεση της Εθνικής Τράπεζας για τά λιμάνια,με αποτέλεσμα το ξαναζωντάνεμα των Βιομηχανικών περιοχών,ΑΒΑΝΤΑ,ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗΣ.

2.Σιδηροδρομικές συνδέσεις.

Σήμερα μόνο ένα μικρό τμήμα των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών χωροθετείται εντός της καθορισμένης Χερσαίας Ζώνης του Λιμανιού,ενώ το εμπορευματικό έργο του ΟΣΕ είναι ιδιαίτερα χαμηλό,αφ ενός,λόγω του λιγοστού μεταφερομένου όγκου,αφ ετέρου,λόγω των περιορισμών του σημερινού σιδηροδρομικού Δικτύου. Απαιτείται, λοιπόν, τόσο η αναβάθμισή του όσο  και η διασύνδεσή του με τά επίσης αναβαθμισμένα Δίκτυα των γειτονικών χωρών,ενώ γίνεται επιτακτική η ανάγκη χωροθέτησης σιδηροδρομικών εγκαταστάσεων φορτοεκφόρτωσης των εμπορευμάτων.

3.Αναβάθμιση της αξίας της Ακίνητης Περιουσίας πού θα επιφέρουν τά ανωτέρω,με όλα τά θετικά για την δημιουργία θέσεων εργασίας και τά επαγγέλματα πού σχετίζονται με την οικοδομή.

4.Μοναδική έμμεση απάντηση στις σημερινές συνθήκες,στις πλημμύρες του Εβρου,στην αστυφιλία πού ερημοποίησε την ύπαιθρο,ιδιαίτερα στον Νομό Εβρου και στην αποβιομηχάνιση της Θράκης,η Επένδυση σε παραγωγικούς τομείς, όπως το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης,αλλά και ο έλεγχος και  η αξιοποίηση των πλημμυρών,πού θα οδηγήσουν στην παραγωγική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής(νέες δυναμικές καλλιέργειες,κλπ).. 

 

 Δ.   ΒΙ.ΠΕ    ΞΑΝΘΗΣ.

-Η ανεργία στην περιοχή της Ξάνθης έχει πάει στα ύψη,ενώ ο κόσμος<<ψευτοβολεύεται>> με τά  απαράδεκτα επιδόματα ανεργίας,ενώ θα έπρεπε να χορηγούνται <<επιδόματα εργασίας>>και όχι ανεργίας.

-Σύμφωνα με το Ε.Β.Ε.  Ξάνθης,η <<Ξάνθη έχει ανάγκη από μεγάλες Βιομηχανίες>>.Οσον αφορά δε τά κουφάρια επιχειρήσεων,αυτά βρίσκονται εκεί 30—40  χρόνια και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς απολύτως.Τά περισσότερα από αυτά έχουν σαπίσει,έχουν απαξιωθεί εντελώς και οποιοσδήποτε να τά πάρει,αναγκαστικά θα τά γκρεμίσει για να φτιάξει μια νέα κτιριακή εγκατάσταση,εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον>>.

-Επρεπε να υπάρχει μια διαφορετική αναπτυξιακή πολιτική και μια διαφορετική επιδότηση, προκειμένου να μοιραστεί η <<πίττα>>των επενδυτών,ισορροπημένα και στους 3(τρείς) Νομούς της Θράκης,πράγμα πού δεν απασχολεί το Αθηνοκεντρικό κράτος.

 

Ζ.  ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ.

-Η άμεση ανάγκη εφαρμογής μιάς νέας πολιτικής στην Θράκη,σε συνδυασμό με την ανάγκη υλοποίησης ενός εκτεταμένου προγράμματος αναβάθμισης της ευρύτερης Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,θέτει  πολύ ειδικές απαιτήσεις σε επίπεδο Διοικητικής Διαχείρισης.Ομως,με δεδομένες τις αδυναμίες του Ελληνικού κράτους(έλλειψη εμπειρίας και τεχνογνωσίας,ανεπάρκεια Δομών,φαινόμενα διαφθοράς,τοπικά κυκλώματα μικροπολιτικών συμφερόντων,κλπ),για την ικανοποίηση των παραπάνω απαιτήσεων,προτείνεται η δημιουργία  ενός ανεξάρτητου Διοικητικού μηχανισμού,με τέτοια σύνθεση και αρμοδιότητες πού θα του επιτρέψουν να εκτελέσει την παραπάνω αποστολή του.  

Τέτοιο οργανωτικό σχήμα,προτείνεται,νά αποτελείται από :

1.Διυπουργική επιτροπή Θράκης,πού θα είναι το ανώτατο πολιτικό όργανο,με διπλή αποστολή:

Α. να διαχειρίζεται πολιτικά τά ζητήματα της Θράκης,βάσει του πλαισίου-στόχων,πού έχουν τεθεί.

Β. να εγκρίνει τον σχεδιασμό αλλά και την διάθεση των αναγκαίων πόρων.

2.Υπεύθυνος Χαρτοφυλακίου Εργων.

Είναι ο παράγοντας πού θα διαμορφώσει τό πρόγραμμα Περιφερειακής Αναβάθμισης.Ο υπεύθυνος αυτός,θα έχει διάρκεια θητείας,μέχρι (2)πενταετίες,θα υποστηρίζεται,δε,από ομάδα τεχνοκρατών,πού θα απασχολούνται ως Δημόσιοι Υπάλληλοι,αλλά και από ομάδες πού θα μπορούν να συγκροτηθούν,για κάποιο ειδικό σκοπό.

3.Υπεύθυνος Προγράμματος.

Θα είναι τεχνοκράτης,ο οποίος θα διασφαλίζει τον συντονισμό των εργασιών μεταξύ των Υπευθύνων των Εργων.

4.Υπεύθυνος Εργων

Είναι ο επικεφαλής της ομάδας,πού έχει αναλάβει την εκτέλεση του έργου και την ευθύνη ολοκλήρωσής του.

5.Διοικητικός Μηχανισμός.

Θα  αναλάβει το μεγαλύτερο βάρος της εκτέλεσης του προγράμματος.Δυστυχώς,ο σημερινός μηχανισμός ούτε ποσοτικά ούτε ποιοτικά είναι ικανός για το εργο  αυτό. Γιαυτό απαιτείται η ενίσχυσή του,είτε με μετάταξη Δημοσίων Υπαλλήλων από άλλες περιοχές στην Θράκη.είτε με νέες ειδικές προσλήψεις τεχνοκρατών.Τό πρόγραμμα αναβάθμισης του προσωπικού αυτού,με διενέργεια σχετικών επιμορφωτικών σεμιναρίων,σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους είναι απαραίτητο.       

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης