Όταν το 2019, ο τότε ΥΕΘΑ Π.Καμμένος, είχε φέρει στη Βουλή προς έγκριση το πρόγραμμα “επενδύσεων Εφοδιασμού και Ασφάλειας SSI” , όπως μετονομάστηκαν τα Α.Ω που θα εκτελούσε η Lockheed Martin, είχε γίνει μεγάλη φασαρία στη Βουλή. Ο Καμμένος ετοιμαζόταν να φύγει από την κυβέρνηση και η ΝΔ, αξιωματική αντιπολίτευση τότε θεωρούσε ότι δεν έπρεπε περάσει το πρόγραμμα. Στους διαδρόμους ψιθύριζαν ότι “κάτι δεν τους αρέσει”. Το σχέδιο των ΑΩ αποσύρθηκε, ο Καμμένος έφυγε από την κυβέρνηση , η οποία στις 7 Ιουλίου του 2019 με τη ψήφο των Ελλήνων πολιτών άλλαξε “χέρια”.

Σχεδόν 18 μήνες μετά τα πρώην αντισταθμιστικά και νυν “πρόγραμμα “επενδύσεων Εφοδιασμού και Ασφάλειας SSI”, ακόμη δεν έχουν τελειώσει . Σ΄ αυτά περιλαμβάνεται και το πρόγραμμα των 12 εκατομμυρίων για την “ηλεκτρονική παρακολούθηση του αγωγού καυσίμου της ΠΑ”. Δεν είναι όμως το μοναδικό παράδοξο. Υπάρχουν κι άλλα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες που υπάρχουν από το “πακέτο” του 2019, βγήκε το επιχειρησιακά χρήσιμο πρόγραμμα κάλυψης των επικοινωνιών με link 16 και στη θέση του μπήκε πρόγραμμα για… κηροζινοφόρα οχήματα!

Η Lockheed Martin είναι ο αρμόδιος φορέας για την ανεύρεση του υποψήφιου κατασκευαστή, που θα προβεί στην υλοποίηση του έργου,που τελεί όμως μετά από την έγκριση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, βάση του νόμου 4650/2019, άρθρου 1. Κόστος για τα κηροζινοφόρα; 5 εκατομμύρια δολάρια.

Το ερώτημα νομίζουμε είναι εύλογο: είναι πιο χρήσιμο για την ΠΑ να έχει τη δυνατότητα χρήσης link 16 παντού και πάντα ή της λείπουν τόσο πολύ τα κηροζινοφόρα οχήματα; Αυτό και ο …αγωγός καυσίμου ήταν τα θέματα που το 2019 “φρέναραν” την υλοποίηση του προγράμματος;