Υποστηριξε το militaire
Στιγμές Ιστορίας
09/12/2020 | 06:00 (ενημερώθηκε 3 έτη πριν)
Militaire News

Οι Έλληνες πιλότοι που ισχυρίζονται ότι είδαν “άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα”! Οι αναφορές τους

Οι Έλληνες πιλότοι που ισχυρίζονται ότι είδαν

Γράφει ο Δημήτρης  Σταυρόπουλος

Αυτό το ρεπορτάζ είναι πως θα το διαβάσει κανείς… 

Από την σοβαρή, η την αστεία και  γεμάτη κενά και συνομωσίες  πλευρά του?

Ωστόσο όπως κι αν έχουν τα πράγματα έχει ενδιαφέρον, όπως κάθε τι άγνωστο και μυστήριο.

Το θέμα είναι το εξής.

Υπάρχουν οι όχι… εξωγήινοι που έχουν εμφανιστεί στην Ελλάδα;

Επιστημονικά κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται μέχρι σήμερα, από καμία επίσημη πηγή.

Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι-πιλότοι κυρίως-που ισχυρίζονται ότι έχουν έρθει face to face με άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα πετώντας στους ελληνικούς αιθέρες!

Μάλιστα υπέβαλαν ενυπόγραφες αναφορές στην Πολεμική Αεροπορία και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που πρωτοκολλήθηκαν από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, μπήκαν στη συνέχεια στο αρχείο και οι ίδιοι, αντιμετωπίστηκαν με μάλλον γραφική διάθεση.

ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ

Σταχυολογώντας αυτά τα έγγραφα οι σημαντικότερες περιπτώσεις είναι οι εξής

Το 1952 ο σμηναγός Χρήστος Δεμέστιχας περιέγραφε μυστηριώδη αεροσκάφη που παρέπεμπαν σε ιπτάμενους δίσκους.

Πάνω από το Αιγαίο ανοιχτά του Βόλου, το 1977, ένας υποσμηναγός πετούσε σε ύψος 17.000μ. 

Βρισκόταν σε πτήση ρουτίνας διακρίνοντας μία κουκίδα που μετετράπη σε δισκοειδή σκάφος. 

Το UFO ανέπτυξε ιλιγγιώδη ταχύτητα προς το μέρος του αεροπλάνου. 

Ο τότε υπουργός κ. Αβέρωφ δήλωνε: “κάποτε αμφέβαλα για το αν τα UFO είναι αληθινά, δεν έχω όμως πια αυτή την αμφιβολία”.

Στις 28 Φεβρουαρίου 1978, UFO καταδίωξε αεροσκάφος της Ολυμπιακής αεροπορίας για περίπου 10 λεπτά.

Το πλήρωμα αλλά και οι επιβάτες ανέφεραν ότι το αντικείμενο ήταν στρογγυλό με παράθυρα.

Το βράδυ των Χριστουγέννων του 1978, UFO εμφανίστηκε σε στρατιωτικό αεροδρόμιο της Πελοποννήσου. Τουλάχιστον πέντε χειριστές έκαναν λόγο για φως κοντά στο βουνό που απείχε αρκετά από την βάση.

Ξαφνικά το φως άρχισε να αυξάνει την ένταση και να πλησιάζει ταχύτατα προς το αεροδρόμιο. 

Το αντικείμενο σταμάτησε πάνω από τον διάδρομο σε ύψος 200 περίπου μέτρων, είχε μέγεθος 15-20 μέτρα, έμεινε ακίνητο και άρχισε να αλλάζει χρωματισμούς.

Μετά από ένα λεπτό το αντικείμενο χάθηκε και άρχισαν να εμφανίζονται μικρότερα κόκκινου χρώματος και διαμέτρου 2-3 μέτρων το καθένα, κάνοντας μία παλινδρομική κίνηση με μεγάλη ταχύτητα επάνω από την άκρη της πίστας.

Στις 27 Νοεμβρίου 1979 το βράδυ, τα ραντάρ του Αιγαίου εντόπισαν ένα άγνωστο ιπτάμενο στόχο που πλησίαζε από την πλευρά της Τουρκίας. 

Η πρώτη εντύπωση ήταν πως επρόκειτο για αεροπλάνο.

Δύο Μιράζ απογειώθηκαν. 

Το άγνωστο αντικείμενο σύντομα ήταν στα ραντάρ των αεροσκαφών, σε απόσταση 2 μιλιών από τον στόχο. 

Ξαφνικά το UFO ανέπτυξε ταχύτητα και έφτασε εκείνη των μιράζ. 

Διατηρώντας την απόσταση σταθερή, το παιχνίδι κράτησε αρκετή ώρα και το αντικείμενο δεν απομακρυνόταν αλλά διατηρούσε μια κυκλική πορεία με τα μιράζ πίσω του στα 2 μίλια.

Τα Μιράζ συνέχισαν μέχρι να εξαντληθούν τα καύσιμα και γύρισαν πίσω, καθώς το άγνωστο σκάφος εξακολουθούσε την κυκλική τροχιά του. 

Παράλληλα, απογειώθηκαν αλλά δύο Μιράζ από την βάση και όταν πλησίασαν την περιοχή εντόπισαν τρία UFO!

 Τα τρία UFO εξακολούθησαν την τακτική της απόστασης.

Δυστυχώς τα μιράζ γύρισαν πίσω λόγω καυσίμων και κανείς δεν έμαθε τι απέγιναν τα τρία UFO, αφού πλέον δεν διακρίνονταν ούτε στο ραντάρ.

ΠΟΡΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΜΕ… U.F.O

Στις 26 Απριλίου 1987, πιλότος στρατιωτικού αεροπλάνου C141 με αναχώρηση από την βάση Τορέον της Ισπανίας, ανέφερε: “Από την στιγμή που μπήκα στον Ελληνικό εναέριο χώρο με ακολουθεί επικίνδυνα κοντά άγνωστο σκάφος”.

Ο πύργος έλεγχου στο Ελληνικό έβλεπε το C141σε ύψος 41000 ποδών, αλλά δεν εντόπιζε το άγνωστο σκάφος ! 

Ο πιλότος συνέχισε “Βλέπω να έχει πορεία σύγκρουσης με εμένα και έχει έντονα κόκκινα και πορτοκαλί φώτα”. Τότε ο πύργος έλεγχου έδωσε εντολή στον πιλότο να κατέβει στα 15000 πόδια μήπως δουν της κινήσεις του άγνωστου αντικειμένου.

Το C141 κατέβηκε και ο πιλότος φοβισμένος ανέφερε “Με ακολουθεί. Κάντε κάτι, η πείτε μου τη συμβαίνει”. Αμέσως ειδοποιήθηκε η πολεμική αεροπορία και είπαν στον πιλότο να ελαττώσει ταχύτητα.

Το αντικείμενο τον προσπέρασε με εξωφρενική ταχύτητα πάνω από το Άργος, στον πύργο ελέγχου εξακολουθούσαν να μην βλέπουν τίποτα καθώς ο πιλότος ανέφερε “Τώρα είναι 10 μίλια μπροστά» και στη συνέχεια: “το έχασα”.

Το βράδυ της 11ης Νοεμβρίου 1990 αεροπλάνο της Ολυμπιακής εκτελούσε την πτήση 608 Αθήνας – Κέρκυρας.

Ξαφνικά εμφανίστηκε στον ουρανό ένα άγνωστο παράξενο σκάφος.

Σύμφωνα με τον κυβερνήτη εξέπεμπε εκτυφλωτικό φως όσο τρία Τζάμπο μαζί! 

Ο πιλότος μόλις το εντόπισε ξεκίνησε πρόωρα διαδικασία προσγείωσης από ύψος 1000 ποδών στο πιο κοντινό αεροδρόμιο.

Όταν το αεροπλάνο προσγειώθηκε το αντικείμενο παρέμεινε για 20 λεπτά σχεδόν πολύ ψηλά πάνω από το αεροδρόμιο.

 Η Πολεμική Αεροπορία παρόλο που ενδιαφέρθηκε για το γεγονός δεν έδωσε εντολή για αναχαίτιση του αντικειμένου.

Στις 11 Νοεμβρίου 2007, ο κυβερνήτης της πτήσης 266 από Αθήνα με προορισμό το Λονδίνο αναφέρει πως βλέπει ένα εξαιρετικά ασυνήθιστο και ασταθές αντικείμενο που κινείται δυτικά της Αθήνας. 

Το αντικείμενο είχε την όψη ενός αστεριού, μόνο που αυτό ήταν πολύ πιο φωτεινό και μεγαλύτερο ενώ στιγμιαία άλλαζε το σχήμα του!

Στο μεταξύ οι κυβερνήτες των αεροσκαφών με αριθμούς πτήσεων 730 και 700 με προορισμούς τους αερολιμένες της Κω και της Ρόδου αντίστοιχα, αναφέρουν το ίδιο πράγμα!

Η θέαση του αντικειμένου επιβεβαιώθηκε επίσης από τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» και οι ελεγκτές βλέπουν το αντικείμενο να κινείται προς την Κάρυστο.

Σ’ αυτό το σημείο ειδοποιήθηκε η Πολεμική Αεροπορία ενώ επίσης το αντικείμενο παρατηρούνταν από τα στρατιωτικά ραντάρ επάνω στην Πάρνηθα.

Αμέσως ένα σκραμπλ αποτελούμενο από δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16 στάλθηκε προς αναγνώριση του άγνωστου αντικειμένου ενώ πολιτική και στρατιωτική αεροπορία το παρακολουθούσαν από τα ραντάρ.

Το αντικείμενο εκείνη την στιγμή ανέπτυξε αστραπιαία ταχύτητα με αποτέλεσμα τα δύο F-16 να αποτύχουν στην αναγνώριση του άγνωστου αντικειμένου.

Επίσης στις 18 Ιανουαρίου 1977, στην αεροπορική βάση της Λάρισας, οι εργάτες που δούλευαν στο αεροδρόμιο είδαν ένα δισκοειδές μεταλλικό αντικείμενο να κατεβαίνει μέσα από χαμηλά σύννεφα, να πετά κατά μήκος του διαδρόμου και να αιωρείται πάνω από ένα υπόστεγο επισκευών. 

Αρκετοί μάρτυρες ανέφεραν ένα οξύ ήχο που δεν μπόρεσαν όμως να προσδιορίσουν. 

Το περιστατικό αυτό μαζί με άλλα ανεξήγητα, έκαναν τον πρώην αρχηγό της πολεμικής αεροπορίας Κωνσταντίνο Μ. να δηλώσει ότι τα UFO ίσως να αποτελούν σοβαρή απειλή για την ασφάλεια της χώρας.

Η ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Την Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου του 1990 μία σειρά από περίεργα γεγονότα συνέβησαν στην Ελλάδα και αποτέλεσαν μία από τις πιο παράξενες περιπτώσεις εμφάνισης εξωγήινων σε αυτόν τον πλανήτη. Αταλάντη είναι το όνομα μιας πόλης που βρίσκεται στην κεντρική Ελλάδα, στο νομό Φθιώτιδας. 

Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο όχι για ένα, αλλά για 12 με 17 ιπτάμενα αντικείμενα, που εμφανίστηκαν αρχικά επάνω από το βουνό της Πεντέλης, στην Αθήνα. 

Τα ΑΤΙΑ πέταξαν νότια ως την Πελοπόννησο και άλλαξαν πορεία ξανά προς την κεντρική Ελλάδα. 

Στο δεύτερο πέρασμά τους πάνω από την κεντρική Ελλάδα, περίπου στις 9:30 μ.μ., ένα από τα ΑΤΙΑ, φάνηκε να έχει δυσλειτουργίες και λίγα λεπτά αργότερα το αντικείμενο συνετρίβη έξω από το μικρό χωριό Μέγας Πλάτανος, μερικά χιλιόμετρα από την Αταλάντη. Πολλοί κάτοικοι της περιοχής ανάφεραν το παράξενο γεγονός στις τοπικές αρχές αλλά το δύσβατο της περιοχής δεν επέτρεπε βραδινή πρόσβαση στο σημείο της συντριβής.

Σύμφωνα με μαρτυρία από οικογένεια πολύ κοντινής περιοχής, στις 21:30 εντόπισαν στον ουρανό δεκατρία φωτεινά αντικείμενα κινούμενα με μεγάλη ταχύτητα, με δυνατά σαν προβολείς (όπως είπαν) φώτα που έσκιζαν τον ουρανό, τα οποία πέρασαν από πάνω τους και έφυγαν. 

Μετά από 15 λεπτά, άκουσαν τρεις διαδοχικές εκρήξεις και στον ουρανό εμφανίστηκε ένα κόκκινο αντικείμενο πολύ μεγαλύτερο από τα προηγούμενα, που έμοιαζε να έχει πάρει φωτιά.

 Ενώ το κοιτούσαν, αυτό έπεσε στο έδαφος, στο διπλανό λόφο, που απείχε ένα χιλιόμετρο. 

Έπειτα από λίγο ήρθαν πετώντας με μεγάλη ταχύτητα άλλα μικρότερα και περικύκλωσαν το μεγάλο σχηματίζοντας κύκλο γύρο του, φωτίζοντας έντονα την περιοχή. 

Η μαρτυρία συνεχίζει: 

”Ο άντρας μου φοβήθηκε μήπως έρχονταν προς τα εμάς, άρπαξε το δίκαννο και κίνησε προς το μέρος τους για να τα βλέπει καλύτερα.

 Μπροστά από το φλεγόμενο αντικείμενο φάνηκαν να περνούν κάποιες σκιές αλλά δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε αν ήταν άνθρωποι ή κάτι άλλο. 

Κάτι έκαναν μέσα στον φωτεινό κύκλο, που είχαν σχηματίσει γύρω από το μεγάλο αντικείμενο. 

Παρέμειναν εκεί περίπου από τις δέκα το βράδυ της Κυριακής μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα της Δευτέρας.»

Το πρωί το μόνο που υπήρχε ήταν λίγος καπνός , ενώ το έδαφος όπου έγινε η προσγείωση και η γύρω χαμηλή βλάστηση είχαν καεί.

 Άλλος μάρτυρας που πήγε στην περιοχή της προσγείωσης, βρήκε κάποια εξαρτήματα μηχανισμού και ένα σπογγώδες υλικό. 

Κοντά στο σημείο αυτό βρισκόταν ένα πεύκο, με τον κορμό του καμένο σε χαμηλό ύψος.

 Όταν ο μάρτυρας επιχείρησε να πιάσει το πεύκο, στο χέρι του εμφανίστηκαν μικρές φουσκάλες, σαν να είχε καεί.
Στις 19 Οκτωβρίου του 1990 το κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της Ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, εξέδωσε μια δήλωση σχετικά με το γεγονός στην Αταλάντη.

 Σύμφωνα με αυτή την δήλωση, στις εγκαταστάσεις βρέθηκαν:
Κομμάτια ενός θηλυκού βύσματος 11 με εκατοστά διάμετρο, φτιαγμένο από χαλκό και με αραβικούς αριθμούς στο κέντρο του.
Μία σειρά ενός multipin καλωδίου φτιαγμένο από χαλκό, συνδεδεμένο με το προαναφερθέν βύσμα.
Ο μονωτής αυτών των καλωδίων που ήταν ένα μεταξένιο ύφασμα.
Ένα καμένο ελαστικό κυκλικό κάλυμμα.
Ένα δαχτυλίδι από χάλυβα.
Τρεις μπάρες από χάλυβα 10 cm η κάθε μία.

Στην κάτω μεριά δύο ρυθμιστές με το ελληνικό γράμμα Φ στην βάση τους.
Η έκθεση βεβαιώνει ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν, ήταν γήινης προέλευσης, δεδομένου ότι υπήρχαν αριθμητικές και αλφαβητικές ενδείξεις.

 Ήταν παλαιάς τεχνολογίας, βασισμένοι στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.

 Είναι πιθανώς κομμάτια ενός παλαιού δορυφόρου. 

Αυτό το συμπέρασμα βασίστηκε στις μετρήσεις, την καλωδίωση και την κατασκευή. 

Ο δορυφόρος πρέπει να είναι από την Ευρώπη ή την πρώην σοβιετική ένωση. 

Σχετικά με το γράμμα Φ, η επιτροπή ανέφερε ότι είναι από τη σοβιετική ένωση δεδομένου ότι εκείνη η χώρα χρησιμοποιεί το ελληνικό αυτό γράμμα στο κυριλλικό αλφάβητό της και επίσης έχει την τεχνολογία για μια τέτοια συσκευή.
Αυτή είναι μια καλή έκθεση.

 Γιατί όμως μετά από το λίγο χρόνο της παραμονής τους στο κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, τα συντρίμμια μεταφέρθηκαν στη NASA;

Πηγή: Hellenic UFO Reporting Cender (huforc.gr)

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης