Με cD μόλις 0.32, το νέο Mokka έχει έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές οπισθέλκουσας στην κατηγορία του και πλαισιώνει τους υπόλοιπους πρωταθλητές αεροδυναμικής της μάρκας, από το ρεκόρ του Calibra (0.26 cD), μέχρι τους σημερινούς πρωταγωνιστές Astra (0.26 cD) και Insignia (0.25 cD)

Λόγω των προκλήσεων που επιφέρει η μείωση εκπομπών CO2, η αποδοτική αεροδυναμική αποτελεί όλο και σημαντικότερο παράγοντα για την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες

Χαμηλή αντίσταση σημαίνει ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για να κινηθεί, που με τη σειρά του μεταφράζεται σε μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Όπως σε όλα τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της Opel, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την αεροδυναμική του νέου Mokka στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης (Research Institute of Automotive Engineering & Vehicle Engines).

Ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου, μείωσαν το συντελεστή οπισθέλουσας μέχρι το εξαιρετικό 0.32 cD.

«Η Opel είναι πρωτοπόρος στον τομέα της αεροδυναμικής εδώ και δεκαετίες και το νέο μας Mokka συνεχίζει αυτή τη μακρά παράδοση» δήλωσε ο Marcus Lott, Διευθύνων Σύμβουλος του τομέα Engineering.

«Προηγμένες τεχνολογίες όπως τα air curtains και ένα ενεργό κλείστρο αέρα ψύξης αντιπροσωπεύουν την αιχμή της εξέλιξης στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Με την εντυπωσιακή του σχεδίαση, το νέο Mokka αποδεικνύει επίσης ότι ξεχωριστή εμφάνιση και αεροδυναμικό σχήμα κάθε άλλο παρά ασυμβίβαστα είναι».

Κάτι παραπάνω από μία ελκυστική εμφάνιση: τολμηρή και καθαρή σχεδίαση βελτιώνει τη χαμηλή μετωπική επιφάνεια

Βάση για την υψηλή αεροδυναμική απόδοση αποτελεί η μετωπιαία επιφάνεια του νέου Mokka, μόλις 2,27 m2, που ενισχύεται από την καθαρή και τολμηρή σχεδίαση.

Με τη βοήθεια της υπολογιστικής ρευστοδυναμικής (CFD) και με υπέρμετρη προσοχή στη λεπτομέρεια στην αεροδυναμική σήραγγα, οι ειδικοί της Opel μείωσαν το συντελεστή οπισθέλκουσας, επιστρατεύοντας και την τελευταία δυνατότητα παρέμβασης προς όφελος της αεροδυναμικής.

Info/Photo:opel.gr

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker, Best of Cars, The ONE magazine κ.ά.). Τα τελευταία χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.