Υποστηριξε το militaire
Αυτοκίνητο
09/01/2021 | 13:28 (ενημερώθηκε 3 έτη πριν)
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: Έτοιμο για μοναδικές συγκινήσεις σε όλες τις συνθήκες και σε κάθε επιφάνεια

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: Έτοιμο για μοναδικές συγκινήσεις σε όλες τις συνθήκες και σε κάθε επιφάνεια

Μία παράλληλη υβριδική διάταξη επιτρέπει την ταυτόχρονη αξιοποίηση όλης της συνδυασμένης ισχύος και ροπής του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα (457 ίπποι και 825 Nm αντίστοιχα) εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου – σε συνεργασία με την τεχνολογία Intelligent All-Wheel Drive που εγγυάται άνετη ρυμούλκηση σκαφών ή μεγάλων τρέιλερ βάρους έως 2.500 kg

Το ευφυές σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive της Ford βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση, αναλύοντας κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου δεδομένα από δεκάδες αισθητήρες που ελέγχουν παραμέτρους, όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η περιστροφή του αμαξώματος γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw), η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η ολίσθηση του τροχού και η κατάσταση ρυμούλκησης. 

Την ίδια στιγμή, ένα νέο κιβώτιο μεταφοράς κίνησης με ηλεκτρομηχανικό μετατροπέα ροπής μπορεί να προσαρμόζει ομαλά την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών μέσα σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου για καλύτερο κράτημα στο δρόμο. 

Όπως συμβαίνει και με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, που χρησιμοποιεί προηγμένους αλγορίθμους εκμάθησης για να βελτιστοποιήσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και την οδηγική ποιότητα σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive προσαρμόζοντας συνεχώς την απόκριση προς όφελος των επιδόσεων και της πολιτισμένης λειτουργίας.

Παράλληλα, τo Terrain Management System του νέου Explorer Plug-In Hybrid χρησιμοποιεί επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) για να μπορεί ο χρήστης μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα να προσαρμόζει την οδηγική εμπειρία στις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Το σύστημα περιλαμβάνει τα προφίλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, καθώς και το Deep Snow & Sand. 

Αναλυτικότερα:

  • Normal: Για κανονικές συνθήκες οδήγησης στον δρόμο. 
  • Eco: Εξοικονόμηση καυσίμου και όσο το δυνατόν πιο οικονομική οδήγηση 
  • Sport: Για πιο σπορ και δυναμική οδήγηση. 
  • Trail: Για αποτροπή ολισθησης των τροχών και βελτιωμένη ευστάθεια σε ασταθείς ή χαλαρές επιφάνειες. 
  • Deep Snow & Sand: Για μεγαλύτερη ροπή πίσω, ταχύτερη αλλαγή σχέσεων και βελτιωμένο έλεγχο ευστάθειας. 
  • Slippery: Για βελτιωμένη πρόσφυση και μειωμένη διολίσθηση των τροχών. 
  • Tow/Haul: Για να αλλάζει σχέση πιο νωρίς το κιβώτιο ταχυτήτων, για πιο ομαλή αλλαγή σχέσεων και συνεχή εφαρμογή του ελέγχου αναδίπλωσης ρυμουλκουμένου (TSC). 

Kάθε Drive Mode έχει τη δική του γραφική απεικόνιση στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3”. 

Την ίδια στιγμή, το Hill Descent Control που διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το νέο Explorer Plug-In Hybrid, βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Info/Photo: ford.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης