Υποστηριξε το militaire
Άποψη
23/06/2018 | 06:10 (ενημερώθηκε 6 έτη πριν)
Militaire News

Μία μητέρα σπουδαστή της ΣΣΑΣ γράφει για τη διοίκηση της Σχολής

Μία μητέρα σπουδαστή της ΣΣΑΣ γράφει για τη διοίκηση της Σχολής

Συνήθως οι δημοσιογράφοι ασχολούμαστε με τα δυσάρεστα και πολλές φορές δυσαρεστούμε κόσμο. Το κείμενο που ακολουθεί προέρχεται από μητέρα σπουδαστή της ΣΣΑΣ και είναι αποθεωτικό για τον διοικητή της. Διαψεύδοντας τον κανόνα το δημοσιεύουμε ευχαρίστως:

Έχοντας συναίσθηση των όσων βιώνουμε και εισπράττουμε σε επίπεδο κοινωνικό και γενικά όσων μας απασχολούν και επηρεάζουν την καθημερινότητά μας, θα ήθελα με την ιδιότητα του γονέα μαθητή της ΣΣΑΣ, να καταθέσω μία άποψη για τον Διοικητή της σχολής, τον Ταξίαρχο κ Αλέξανδρο Κιτρινάκη, με τον οποίο είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ λόγω προσωπικής μου υπόθεσης.

Πρόκειται είναι μία προσωπικότητα υψηλού επιπέδου με εμφανείς και αποδεδειγμένες ικανότητες, πλήρως εναρμονισμένες τόσο με το αξίωμά του όσο και με τον ρόλο του σαν Διοικητής της Σχολής.

Η τοποθέτησή μου και η άποψή μου δεν έχει συγκριτικό χαρακτήρα με προηγούμενες καταστάσεις ή με κριτική σε αυτές, γιατί δεν είμαι υπέρμαχος της κριτικής για την κριτική και επί πλέον δεν δικαιούμαι να έχω άποψη για κάτι που δεν γνωρίζω, αλλά είναι εστιασμένη στον συγκεκριμένο άνθρωπο, που έχει το πλεονέκτημα να υπερτερεί, να επικοινωνεί, να επιχειρηματολογεί και να είναι αληθινός, γιατί διαθέτει ένα πολύ σοβαρό ποιοτικά και ποσοτικά γνωστικό κεφάλαιο, το οποίο δεν αναλώνεται στη προβολή και την κατάχρηση των αρμοδιοτήτων του, αλλά το διακονεί εκεί που πρέπει ( χωρίς φειδώ), με ταλέντο ηγέτη, ενεργοποιώντας δομικά στοιχεία ενός χαρακτήρα που έχει απέναντί του και θεμελιώνοντας πλήρως και επαρκώς ένα παράδειγμα.

Αυτά τα προσόντα, είναι βεβαίως απαιτητά για ρόλους και θέσεις αυτού του επιπέδου, αλλά στις μέρες μας που η τάση είναι να έχουμε πνευματικό έλλειμμα, ποιοτική φθορά και μία κοινωνική κατάσταση με παρακμιακά χαρακτηριστικά, είναι χρέος να τα προβάλλουμε.
Όταν λοιπόν κάποιος είναι γονέας και αισθάνεται ότι το παιδί του βρίσκεται σε ένα περιβάλλον όπου εκείνος που ηγείται διαθέτει αυτή την προσωπικότητα, οφείλει να το εκτιμά να το αναγνωρίζει, να το επικοινωνεί και να το αποδίδει, σαν επιβράβευση σε έναν άνθρωπο που ξεχωρίζει για την επικοινωνιακή του δεινότητα, τις διοικητές του ικανότητες και την ταύτιση του ρόλου του με το πατρικό πρότυπο.
Και επειδή τίποτα δεν είναι αυτονόητο και επειδή είναι τεράστιας σημασίας ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα όσων βρίσκονται σε νευραλγικές και σημαντικές θέσεις ευθύνης, ήθελα να εκφράσω την μεγάλη εκτίμησή μου προς το πρόσωπο του κ.Κιτρινάκη, όχι γιατί είχα ένα άμεσο προσωπικό όφελος, αλλά γιατί διαπίστωσα έκρινα και αντιλήφθηκα το πνευματικό ανάστημα του, την ανθρώπινη ταυτότητά του, τη γνωστική του επάρκεια και την αριστοτεχνική του ικανότητα να διακρίνει καταστάσεις και να προσεγγίζει κάποιον που του απευθύνεται, αναλύοντας και μετρώντας όχι μόνο την εκφορά απόψεων αλλά και τη συμβολική γλώσσα του σώματος και την σημειολογία των κινήσεων, σηματοδοτώντας έτσι το διαχωρισμό της τυποποιημένης διαδικασίας και διεκπεραίωσης, από την άμεση και ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων, με σεβασμό στο συνομιλητή.

Αυτή η παράμετρος είναι που κάνει τη διαφορά, γιατί η συνολική αποτίμηση των δεδομένων για να αξιολογηθεί και να είναι διαχειρίσιμη, προϋποθέτει μία ολοκληρωμένη προσωπικότητα.
Για το λόγο αυτό εκφράζω ένα μεγάλο ευχαριστώ που είχα την τύχη να συνομιλήσω μαζί του και με έκανε να ελπίζω, σε μια κοινωνική συγκυρία άνυδρη, μίζερη, αφυδατωμένη όσον αφορά το αξιακό σύστημα, που οδηγεί μονομερώς σε λογιστικού τύπου προσέγγιση της ζωής και των ανθρώπινων στιγμών, αφήνοντας πολλά κενά στην διαπαιδαγώγηση στην εκπαίδευση, στο ήθος και στην παιδεία των πολιτών.
Συνεπώς αυτή η τοποθέτησή μου, δεν ορμάται από ένα αποτέλεσμα, που μπορεί και να υπάρχει, αλλά από τη χαρά να συναντάς την ιδιαιτερότητα και να υποκλίνεσαι γιατί σπανίζει, αντλώντας αισιοδοξία από τη φωτεινότητα που αντανακλά και το παράδειγμα που εγκαθιστά, σε μια εποχή φτωχή σε παραδείγματα και πρότυπα.
Σαν γονιός, συνιστώ στους μαθητές της σχολής, να μάθουν και να αποτυπώσουν μέσα τους αυτά τα πλεονεκτήματα, για την δική τους θετική πορεία τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο, εσωτερικεύοντας εκείνα τα στοιχεία που θα τους καταστήσουν προσωπικότητες αντάξιες της πορείας που κλήθηκαν να διανύσουν.

Ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία στη στήλη σας.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης