Για παράδειγμα, οι Ferrari 430 Scuderia, Porsche 997 911 Turbo (7:39) ή και Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4 (7:40.760) είναι κατά τι αργότερες στο Νίρμπουργκρινγκ. Σημείο των καιρών
Φυσικά η αίσθηση ή το χαμηλό κέντρο βάρους δεν αντικαθίστανται ως συνολική εμπειρία, είναι όμως μία απόδειξη των δυνατοτήτων που έχουν πλέον αγγίξει τα SUV επιδόσεων
Για την ιστορία, στην ελαφρώς καμουφλαρισμένη Cayenne Turbo (χωρίς να προσδιορίζεται επισήμως ο κωδικός της μιας και είναι θέμα ημερών η επίσημη παρουσίασή της), βρισκόταν ο εργοστασιακός της οδηγός, Lars Kern.
Ο τελευταίος λέγεται πως γνωρίζει την πίστα καλύτερα από το διάδρομο του σπιτού του και, όπως δήλωσε μετά το ρεκόρ, εντυπωσιάστηκε από την ευελιξία και το «στωικά σταθερό πίσω άξονα» της Cayenne Turbo – στοιχεία που τον βοήθησαν να επιτεθεί χωρίς ιδιαίτερο άγχος παρά το σχετικό όγκο
Να προστεθεί πως το αυτοκίνητο, για προστασία του οδηγού, ήταν εξοπλισμένο με κλωβό ασφαλείας ενώ «πατούσε» σε ελαστικά Pirelli P Zero Corsa σε θηριώδεις τροχούς 22 ιντσών.
Τέλος, η εξωτερική θερμοκρασία κατά την 14η Ιουνίου που έλαβε χώρα το εν λόγω ρεκόρ ήταν 23 βαθμοί Κελσίου και η πίστα στους 46.
Αυτό είναι το βίντεο από το εγχείρημα.