Υποστηριξε το militaire
Άποψη
28/03/2020 | 06:15 (ενημερώθηκε 4 έτη πριν)
Militaire News

Γιατί τα 11 εκατ.ευρώ για “διαφημιστική καμπάνια κατά του κορονοϊού” είναι πολιτική απόφαση “σκάνδαλο”

Γιατί τα 11 εκατ.ευρώ για

Η απόφαση της κυβέρνησης για να σπαταλήσει 11 εκατομμύρια ευρώ για “διαφημιστική καμπάνια” για τον κορονοϊό είνα πολιτική απόφαση σκάνδαλο. Κι αυτό ,γιατί είναι γνωστό ότι υπάρχει η δυνατότητα αυτή η καμπάνια να γίνει στο μεγαλύτερο ποσοστό της ,αν όχι σ΄ όλο λόγω των συνθηκών δωρεάν!

Για όσους αναρωτηθούν ,γιατί ασχολούμαστε μ΄ αυτό το θέμα θα τους παραπέμψουμε στο χθεσινό μας ρεπορτάζ για το που μένουν οι στρατιωτικοί που έχουν μεταφερθεί στον Έβρο. Μπορούμε να τους παραπέμψουμε σε πλήθος ρεπορτάζ για τις ελλείψεις που έχουν οι Ένοπλες Δυνάμεις σε πάρα, πάρα πολλούς τομείς. Θα ήταν χρήσιμο να βγουν απόστρατοι Αρχηγοί και να πουν δημόσια τι “τρύπες” θα μπορούσαν να καλυφθούν με 11 εκατομμύρια, στην καθημερινότητα των ΕΔ. Και δεν είναι μόνο οι Ένοπλες Δυνάμεις βέβαια. Αυτές τις ημέρες θυμηθήκαμε όλοι τα προβλήματα της δημόσιας υγείας. Οι ιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό μάσκες και γάντια ζητάνε.

Ελπίζουμε αυτά τα επιχειρήματα να πείθουν όσους ακόμη και την κρίση του κορονοϊού που απειλεί τη ζωή μας την αναλύουν και την σχολιάζουν φορώντας “συμπολιτευόμενα” ή “αντιπολιτευόμενα” γυαλιά…

Πως θα μπορούσε να γίνει δωρεάν η καμπάνια για τον κορονοϊό;

Ιδού τι προβλέπεται από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης:

(*) Με βάση το άρθρο 20 παρ. 3 του Ν. 3592/2007 (ΦΕΚ Α΄/161/19.07.2007) το οποίο έχει ως εξής: «…οι τηλεοπτικοί σταθμοί υποχρεούνται να μεταδίδουν δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου διάρκειας τριών πρώτων λεπτών της ώρας καθημερινά ιδίως για θέματα υγείας, πρόνοιας και μέριμνας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή για τη μετάδοση μηνυμάτων, που αναφέρονται στα εκπαιδευτικά ή άλλα προγράμματα που διοργανώνει η Βουλή των Ελλήνων, καθώς και σε όλες εν γένει τις εθνικού, πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου δραστηριότητές της. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ρυθμίζονται όλες οι αναγκαίες τεχνικές λεπτομέρειες. Η εφαρμογή της παραγράφου αυτής δεν εξαρτάται από την έκδοση της κοινής αυτής υπουργικής απόφασης.» και με αφορμή τη νέα Κ.Υ.Α. Α.Π. 1686/1/1.6.2018 (ΦΕΚ Β΄/2037/5.6.2018) του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης και του Υπουργού Υγείας με θέμα «Δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς» καθώς και τη μεγάλη αύξηση του αριθμού αιτήσεων που υποβάλλονται στο Ε.Σ.Ρ. για τη δωρεάν (άνευ ανταλλάγματος) μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου και με σκοπό την εφαρμογή ενιαίας διαδικασίας και κοινών προϋποθέσεων έγκρισης των αιτήσεων αυτών το Ε.Σ.Ρ. προχώρησε στην έκδοση της υπ’ αριθμ. 1/25.07.2018 Υπόδειξης.

Πάρα, μα πάρα πολλά τηλεοπτικά σποτ έχουν προβληθεί εδώ και πάρα ,πάρα πολλά χρόνια, όταν η κατάσταση δεν ήταν έκτακτη όπως είναι τώρα. Για ποιο λόγο ,λοιπόν η κυβέρνηση δίνει 11 εκατομμύρια ευρώ για “καμπάνια”;

Όσοι κινούμαστε στο χώρο των ΜΜΕ, γνωρίζουμε πολύ καλά αυτή τη δυνατότητα που υπάρχει. Γιατί δεν την χρησιμοποιεί η κυβέρνηση; Κι όχι μόνο στα τηλεοπτικά ΜΜΕ. Ποιο μέσο ενημέρωσης θα αρνηθεί αυτή τη περίοδο να προβάλλει σποτ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού δωρεάν;

Επικαλούμαστε την άποψη ενός παλαιότερου συναδέλφου, με τον οποίο είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε. Διευθυντής Ειδήσεων για πολλά χρόνια σε μεγάλες εφημερίδες αλλά και μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς, είχαμε την τύχη να δουλέψουμε υπό τις εντολές του πολλά χρόνια στον Antenna.

Ο κ. Γιάννης Παπουτσάνης γράφει μεταξύ άλλων, στην προσωπική του σελίδα στο facebook:

“Πόσα τρικάμερα και πεντακάμερα (άσε τα μονοκαμερα) έχει η ΕΡΤ; Πόσους ανθρώπους που θα πέταγαν τη σκούφια τους να μετάσχουν (δίχως ένα ευρώ παραπάνω) σε αυτή την καμπάνια η οποία, επαναλαμβάνω δίχως σε τίποτα να τη μειώνω: μια χαρά είναι αλλά δεν πάει και στο φεστιβάλ Δραμας! Μήπως ξέρει κανείς πόσες καμπανιες κοινωνικού ενδιαφέροντος έχει στήσει η δημόσια Ρ/Τ;
Αλλά φαντάζομαι πως ήδη στην ΕΡΤ φτιάχνουν την τηλεόραση του μέλλοντος. Με το χθες θα ασχολούνται;”

Όλο το κείμενο του ΕΔΩ

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης