Διαξιφισμοί
(Ειδησούλες και σχόλια ατάκτως ερριμμένα)
από τον Κων. Φράγκο
Τα σκίτσα είναι του Στάθη
28Η Οκτωβρίου (I)
Το γεγονός του τριημέρου 26 – 28 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη δεν ήταν ούτε η παρέλαση, ούτε το ηρωικό ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ του Παυλόπουλου, ούτε η παρουσία της Φώφης και του Λεβέντη στην εξέδρα. Ήταν η απονομή Χρυσού Μεταλλίου Α΄ Τάξεως από το Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ινστιτούτο στον ΥΕΘΑ κ. Πάνο Καμμένο (λόγοι δεν αναφέρθηκαν). Συγκινήθηκα… Άξιος…
28Η Οκτωβρίου (II)
Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στο κόσμο που
F – 16: Πρωθυπουργικές αδολεσχίες
Η ΕΑΒ δεν έχει τις δυνατότητες να τα πάρει όλα.
Κοσμικά
Αποχαιρετισμός στον κ. Βολφ. Σόιμπλε
Τα Βαλκάνια δεν αξίζουν ούτε τα κόκκαλα ενός Πομερανού Γρεναδιέρου
Otto von Bismark
Δεν είμαι οικονομολόγος και επομένως δεν δύναμαι να αξιολογήσω την οικονομική πολιτική που άσκησε για τα θέματα της χώρας μας ο αποχωρών γερμανός πολιτικός. Γενικά, έχω την αίσθηση ότι ήταν εξαιρετικά αυστηρός μαζί μας και προστάτευε τα δικαιώματα των δανειστών ενώ παράλληλα ασπαζόταν το δόγμα του Μεγάλου Bismark αρνούμενος να αναγνωρίσει τα φρικώδη εγκλήματα της γενιάς των γονέων του στην Ελλάδα.
Εκείνο όμως που γνωρίζω καλά, και με στοιχεία, είναι ότι αντιμετώπισε από την πλευρά μας συνομιλητές ανεπαρκείς, ανίκανους, ψευδολόγους και, ενίοτε, με λερωμένη τη φωλιά τους, χωρίς κύρος. Τους “χόρευε” καλά. Πώς να αντιμετωπίσει τη “γάτα”, κ. Σόιμπλε, ένας δικός μας (ο κ. Παπακωνσταντίνου) όταν την ώρα που η χώρα καιγόταν “μαστόρευε” τη λίστα Λαγκάρντ, πηγαινοερχόταν στις ΗΠΑ με το GULF – STREAM (την ώρα που ο Σόιμπλε έπαιρνε, με το αναπηρικό καροτσάκι το αεροπλάνο της γραμμής) ή αγόραζε δύο τεθωρακισμένες MERCEDES, μία για τον εαυτό του και μία για τον Γιωργάκη, αξίας 800.000 ευρώ έκαστη; Ή τον κ. Ε. Βενιζέλο που σύμπασα η ΕΕ γνώριζε ότι είχε “λησμονήσει” επί ένα χρόνο τη λίστα Λαγκάρντ στο συρτάρι του; Αυτούς είχαμε, αυτούς στέλναμε… Τη διαπραγμάτευση με τους δανειστές ανέλαβαν οι ίδιοι φυσικοί αυτουργοί του κακουργήματος κυβερνήσεις, από τα ίδια υπόδικα κόμματα… σχολιάζει η έγκυρη γραφίδα του κ. Χ. Γιανναρά (Κ. 09/04/2017)… Κάγχαζε ο Σόιμπλε και σύμπασα η Ευρώπη…
Σας θυμίζω ότι ο Β.Σ είχε διατυπώσει το 2013 την εξής καθαρή θέση:
“Οι ανεύθυνες πολιτικές και οικονομικές ελίτ της Ελλάδος θυσίασαν την οικονομία της χώρας, την ποιότητα ζωής των πολιτών και το μέλλον των νέων για τα δικά τους βραχυπρόθεσμα συμφέροντα”.
Τα ίδια επανέλαβε στην συνέντευξή του στον κ. Παπαχελά (SKY 24/10) προσθέτοντας ότι “εμείς τους υποδεικνύαμε τρόπους οικονομιών κι αυτοί πετσόκοβαν τις συντάξεις και διόριζαν”! Το δυστύχημα είναι ότι αυτές οι ελίτ παραμένουν ανέγγιχτές, ατιμώρητες και θρασύτατες. Διεκδικούν ξανά την εξουσία για να φάνε τα εναπομείναντα. Φίλος, συνομιλητής του Β.Σ., μου εκμυστηρεύθηκε ότι ο αποχωρών όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει την στάση του ελληνικού λαού είπε: Θα σου απαντήσω με ένα σχόλιο του Γαϊου Π. Πετρουνίου: Mundus vult decipi, ergo decipiatur, δηλαδή αν ο κόσμος αυτός θέλει να εξαπατάται, αφήστε τον να το κάνει.
Επεα – πτερόεντα
Ο Ελληνισμός μαχόμενος για την αλήθεια την Δημοκρατία και την Ελευθερία είναι έτοιμος, ανά πάσα στιγμή, να προασπίσει τα δικαιώματά του. Όχι μόνο την εδαφική μας κυριαρχία και ακεραιότητα αλλά το δικαίωμα ελευθερίας όλων των λαών του κόσμου (Π. Καμμένος, Ρίμινι)
Πώς και με τι κ. Υπουργέ;
Ταραχή στην Άμυνα!
Στις αρχές της εβδομάδας, τρεις κορυφαίοι πολιτικοί της αριστεράς, οι κ Φίλης, Ξυδάκης και Δρίτσας ετάχθησαν κατά του εκσυγχρονισμού των F – 16! Το γεγονός προκάλεσε σάλο και κάλυψε πρωτοσέλιδο μεγάλης εφημερίδας, της αντιπολίτευσης (σ.σ. Έτσι ασκείται η καλή δημοσιογραφία). Ο κ. Βίτσας προβληματίστηκε! Τι θα κάνω, είπε, αν σε αυτούς προστεθούν αύριο η Ζωή, ο Λαφαζάνης και η Ραχήλ; Έλα ντε…
Στρατός ξηράς
Τόπε, τόπε, ο παπαγάλος
Από τους διαξιφισμούς ακούστηκε το πρώτο (προηγούμενη βδομάδα) ότι για τον εκσυγχρονισμό των F – 16 υπάρχουν κι άλλες εκδοχές και συγκεκριμένα της BOEING. Το επανέλαβε, εκπλήσσοντας, ο κ. Π. Καμμένος προχθές στη βουλή. Προβλέπω βατραχομυομαχία… Όπως διαβάζω στο AEROSPACE DAILY AND DEFENSE REPORT η BOEING επιμένει στη διεκδίκηση του εκσυγχρονισμού των F – 16 ανεξάρτητα από την αποτυχία της BAE να κερδίσει το αντίστοιχο πρόγραμμα της Κορέας. Η BOEING εξακολουθεί να ελπίζει για το προγράμματα Ελλάδας, Ιορδανίας και Μπαχρέιν. Μόλις προχθές (30.10/17) επίσημη πηγή του ΓΕΑ διατύπωσε την άποψη: Η L – M είναι ο πιο κοντινός διεκδικητής του εκσυγχρονισμού αλλά όχι ο μοναδικός (sic).
Και ολίγα για τα F – 35
Οι αρμόδιες στρατιωτικές υπηρεσίες προμηθειών των ΗΠΑ επισπεύδΟΥΝ τις διαδικασίες για υπογραφή σύμβασης με την LOCKHEED – MARTIN προς προμήθεια του 11ου πακέτου F – 35.
Ο νέος προϊστάμενος της Υπηρεσίας Ναύαρχος Mat Winter πιέζει και για μικρότερες τιμές. Αυτή τη στιγμή η τιμή ενός συμβατικού μοντέλου αγγίζει τα 94,6 εκ. $.
Μόνο για την USA χρειάζεται ένας χρόνος δύο ετών από την υπογραφή της σύμβασης και την παράδοση των α/φ (πηγή Defense News 18 – 09 – 17).
Μικροδιαξιφισμοί