Στις Ένοπλες Δυνάμεις και ειδικά στην Πολεμική Αεροπορία και στο Πολεμικό Ναυτικό “κυνηγάνε” και το τελευταίο ευρώ για να μπορέσουν να συντηρήσουν ιπτάμενα μέσα και πλοία! Πάρα πολλά δεν γράφονται και αυτό φαίνεται ότι πολλοί το εκμεταλλεύονται, όχι για να διορθώσουν το πρόβλημα…

Την ίδια στιγμή οι άνθρωποι των Ενόπλων Δυνάμεων , που ψάχνουν κάθε μέρα και μια “πατέντα” για να λειτουργήσουν όλα όπως πρέπει, διαπιστώνουν ότι για όλα τ΄ άλλα υπάρχει χρήμα:

•20 εκατομμύρια για μια καμπάνια -Μένουμε σπίτι- που θα μπορούσε να γίνει δωρεάν!

•32 εκατομμύρια για διαφήμιση του τουρισμού μας, που χρειάζεται μεν αλλά δεν είναι δυνατόν να γίνεται με “διαφημιστικό μήνυμα” δανεισμένο από εταιρεία καλλυντικών!!!

Η απόδειξη είναι μπροστά στα μάτια μας και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στη διαμάχη του με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είπε λέξη γι΄ αυτό:

 

Με 52 εκατομμύρια ευρώ ξέρουν τι θα είχε διορθωθεί στις Ένοπλες Δυνάμεις; Πάντως δεν θα χρειαζόταν χθες να μεταφέρουμε με …νταλίκα ανταλλακτικά που είχε άμεση ανάγκη η Πολεμική Αεροπορία σε μονάδα της. 

Όλα αυτά την ίδια στιγμή που υπάρχει έντονη ανησυχία για τα ελληνοτουρκικά…

Τι δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

«Αξιωματική Αντιπολίτευση, ή fake Αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου.

Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής Αντιπολίτευσης.

Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το Καλοκαίρι:

– Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

– Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

– Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κοστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

– Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του “GreeceFromHome” στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν. Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ».

Απάντηση ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του.

Κάνει λόγο για «χυδαία ψέματα» του κυβερνητικού εκπροσώπου και αναφέρει ειδικότερα ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ». Επιπλέον, ότι «υποβαθμίζει τον ΕΟΤ, νομοθετώντας, ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων». Επίσης ότι «δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις».

Ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει πως «μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων» και πως «ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας».

 

Ο Πάρις Καρβουνόπουλος είναι δημοσιογράφος από το 1986. Από το 1993 καλύπτει το ρεπορτάζ του ΥΠΕΘΑ. Εργάστηκε στον ΑΝΤΕΝΝΑ από το 1991 ως το 2015. Επικεφαλής της ιστοσελίδας Onalert.gr από το 2010 ως τον Ιανουάριο του 2016. Σήμερα είναι στρατιωτικός συντάκτης της Real News και συνεργάτης του Reuters . Επικεφαλής του Militaire.gr από τις 29 Φεβρουαρίου 2016