Υποστηριξε το militaire
Πρώτη Γραμμή
27/01/2018 | 10:55
Militaire News

Έλληνας πιλότος καρτ δοκιμάστηκε σε επίσημο αγώνα του Porsche sports Cup

Έλληνας πιλότος  καρτ δοκιμάστηκε σε επίσημο αγώνα του Porsche sports Cup

Ο Θεσσαλονικιός πιλότος των καρτ και πρωταθλητής Ελλάδας, Γιώργος Καρακούλας είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα μεγάλο εύρος αγωνιστικών αυτοκινήτων της Porsche στις χειμερινές δοκιμές της αγωνιστικής ομάδας Schutz Motorsport που πραγματοποιήθηκαν στην Cartagena της Ισπανίας. Η αγωνιστική παρουσία του στις δοκιμές των τριών ημερών ήταν κάτι παραπάνω από εξαιρετικές, καθώς κατάφερε να γράψει άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους αποφεύγοντας ρίσκα και οδηγώντας στο 80%. Οδηγώντας το «καθαρόαιμο» Cayman GT4 Clubsport κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, γράφοντας χρόνους μόλις 1 δευτερόλεπτο αργότερους από αυτούς του βασικού οδηγού της ομάδας, ο οποίος έχει ήδη κερδίσει πολλά πρωταθλήματα σε διοργανώσεις.

Με αυτές τις επιδόσεις, ο Γιώργος Καρακούλας έπεισε την ομάδα να τον βάλει πίσω από το τιμόνι μιας αγωνιστικής 911 GT3 Cup, η οποία συμμετείχε πέρυσι στα πρωταθλήματα Carrera Cup. Παράλληλα ο Έλληνας πιλότος κατάφερε να πείσει τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Christian Schutz, για τις ικανότητές του. Ο τελευταίος μάλιστα του έδωσε την ευκαιρία να λάβει μέρος σ’ ένα επίσημο αγώνα του Porsche Sports Cup στην Γερμανία την φετινή χρονιά. Το ντεμπούτο του να γίνει στα τέλη Οκτωβρίου, όταν και θα έχει λήξει η θητεία του στο στρατό.

Ο νεαρός οδηγός, πριν από την εμπλοκή του με το Porsche Sports Cup, έχει αγωνιστεί σε αγώνες καρτ από την ηλικία των 13 ετών. Έχει κερδίσει δύο πρωταθλήματα, το Rotax Junior Max Challenge το 2007 και το SEEKZ της FIA, το 2010. Έχει λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε θεσμούς, όπως το Italian Open, στο WSK, καθώς και τρεις φορές στο FIA World Cup από το 2010 έως το 2011. Την περσινή χρονιά πήρε μέρος μόνο στο ελληνικό Rotax Max Challenge, τερματίζοντας στην 3η θέση.

“Στόχος μου είναι αρχικά να καταφέρω να κάνω τη φετινή χρονιά τον πρώτο μου αγώνα στο Porsche Sports Cup ως οδηγός της Schutz Motorsport και να δω την καρό σημαία του τερματισμού. Όσο πιο ψηλά καταφέρω να τερματίσω τόσο το καλύτερο. Από εκεί και μετά, τα πάντα είναι δυνατά και με τη βοήθεια της τύχης, στόχος μου είναι να διακριθώ στο θεσμό”, τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Έλληνας πρωταθλητής και πιλότος αυτοκινήτων, Γιώργος Καρακούλας.

Ακολουθεί η υπόλοιπη συνέντευξη.

Ερ.: Στην Ελλάδα η συμμετοχή στο Porsche Sports Cup αποτελεί απατηλό όνειρο. Γιατί οδηγικά η χώρα μας είναι τόσο πίσω;

Απ.: Στη χώρα μας υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί οδηγοί. Έχω τρέξει με πολλούς οδηγούς στα χρόνια του καρτ, σε διάφορες πίστες. Οδηγούς που θεωρώ ότι θα μπορούσαν να διακριθούν αν είχαν την ευκαιρία. Το γεγονός ότι οι αγώνες πίστας δεν είναι τόσο διαδεδομένοι στη χώρα μας, καθώς και η έλλειψη ενδιαφέροντος από χορηγούς για τους αγώνες πίστας, κάνει τα πράγματα δύσκολα για όλους. Η συμμετοχή στο Porsche Sports Cup ήταν στιγμές καθαρής οδηγικής απόλαυσης, οδηγώντας για πρώτη φορά στη ζωή μου όλα αυτά τα Porsche κατά τη διάρκεια του 3ημερου. Πιο σημαντικό για μένα ήταν ότι κατάφερα να γράψω ανταγωνιστικούς χρόνους και να πείσω την ομάδα να με εμπιστευτεί. Ήταν πραγματικά μια απίστευτη εμπειρία για μένα και ανυπομονώ να έρθει η στιγμή που θα συμμετάσχω σ’ ένα επίσημο αγώνα του Porsche sports Cup.

 

Ερ.: Η μεγάλη αγάπη παραμένουν τα καρτ;

Απ.: Τα καρτ είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Είναι μεγάλη αγάπη. Όμως και η εμπειρία με τα Porsche Cup είναι κάτι το μοναδικό. Άλλα μεγέθη, άλλες ταχύτητες… Όμως, πάντα θα οδηγώ καρτ: σε κάθε ευκαιρία για να κάνω κάποιο αγώνα, αλλά και ως προπόνηση σε περίπτωση που καταφέρω να εμπλακώ ενεργά στους αγώνες Porsche Cup.

 

Ερ.: Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχεις τα επόμενα χρόνια;

Απ.: Πρόκληση είναι πάντα η οικονομική υποστήριξη από χορηγούς. Όμως για να τους έχεις πρέπει να διακριθείς στους αγώνες. Δεν είναι εύκολο κανένα από τα δυο, αλλά όταν μιλάμε για αγώνες, αυτό είναι το ζητούμενο. Προϋπόθεση για να ασχοληθεί κάποιος σε αυτό το κομμάτι είναι να το αγαπάει και να αφιερώνει χρόνο. Φυσικά πρέπει να έχει την οικονομική δυνατότητα να συμμετέχει σε μεγάλους αγώνες.

 

Ερ.: Τι σημαίνει για εσένα η F1;

Απ.: Είναι ένα άπιαστο όνειρο. Η έμφαση δίνεται στο άπιαστο, γιατί είναι πάντα ένα όνειρο. Αλλά οι προϋποθέσεις για να έχει κανείς ελπίδες είναι να εμπλακεί πολύ μικρός σε αγώνες μονοθέσιων και φυσικά να έχει επιτυχίες και χορηγούς. Πράγμα που το κάνει σχεδόν αδύνατο για πολλούς οδηγούς.

 

Ερ.: Στην Ελλάδα βρίσκονται εύκολα χορηγοί για να κάνουν οι πιλότοι πραγματικότητα το όνειρό τους;

Απ.: Υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν τους αγώνες και υποστηρίζουν οδηγούς. Όχι στο επίπεδο των χορηγών του εξωτερικού, αλλά στον βαθμό που μπορούν. Μακάρι να μπορέσω να βρω και εγώ κάποιο τέτοιο χορηγό σύντομα, για να μπορέσω να συνεχίσω την καριέρα μου στους αγώνες.

 

Ερ.: Υπάρχει η ανάλογη παιδεία από τους νεαρούς Έλληνες οδηγούς να ακολουθήσουν ανάλογη πορεία για την δική σου σε διεθνές επίπεδο;

Απ.: Εξαρτάται τι εννοείς παιδεία. Φυσικά και υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι οδηγοί στην Ελλάδα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάτι το ξεχωριστό. Πολλοί από τους συναθλητές μου θα μπορούσαν κάλλιστα να συμμετέχουν σε θεσμούς υψηλού επιπέδου, αν είχαν την υποστήριξη που χρειάζεται. Εγώ είμαι, προς το παρόν, λίγο πιο τυχερός…

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης