Διάφορες περιοχές αντιμετωπίζουν προβλήματα με διακοπή ρεύματος λόγω της κακοκαιρίας. Τι ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ – πού μπορείτε να επικοινωνήσετε για τη βλάβη.
Όπως ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση. Εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη τη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!
Το βράδυ της Κυριακής, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ είχε αποκατασταθεί το μεγαλύτερο μέρος των βλαβών στο Δίκτυο σε περιοχές με διακοπή ρεύματος. Ωστόσο, νέα προβλήματα ανακύπτουν σε διάφορες περιοχές ανάλογα με την ένταση της κακοκαιρίας.
Κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας υπήρξε διακοπή ρεύματος:
Στην Αττική σε τμήματα των περιοχών: Ιπποκράτειος Πολιτεία, Αφίδνες, Διόνυσος, Δροσιά, Γραμματικό και τμήμα σε οικισμό στο Βαρνάβα.
Σε τμήματα της Θεσσαλίας.
Στην Εύβοια στις κοινότητες Σέτας, Φύλλων και Αφρατίου, καθώς και σε 8 οικισμούς στα ορεινά των Ψαχνών.
Στις Σποράδες σε τμήματα της Σκιάθου, της Σκοπέλου και της Αλοννήσου.
Επίσης, στις περιοχές Μαρτίνου και Τραγανά του δήμου Λοκρών, Κάστρου και Ακραιφνίου του δήμου Ορχομενού, καθώς και στην Αλίαρτο.
Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στη δωρεάν γραμμή 8004004000 ή να δηλώνουν προβλήματα ηλεκτροδότησης μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE (ΕΔΩ) από το κινητό τους τηλέφωνο. Ακόμη μπορούν να επικοινωνούν μέσω υπολογιστή για δήλωση βλάβης στο site του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας ΕΔΩ.
Σημειώνεται ότι όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ από τις 5/2 και για όσο διαρκέσει η κακοκαιρία δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος για τη συντήρηση του δικτύου στις περιοχές που πλήττονται από την κακοκαιρία «Μπάρμπαρα».
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο:
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στον αριθμό 2111900500, με αστική χρέωση, ή στον πενταψήφιο αριθμό 11500, η κλήση στον οποίο υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.
Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι εξής:
Πληροφορίες
1. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
2. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
3. ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ
4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ
5. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)
6. ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
7. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ
8. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)
9. ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
10. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α)
11. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
13. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αιτήματα
1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ
2. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)
3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΤΡΗΤΗ
5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ (ΠΑΡΟΧΩΝ)
6. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΥΞΗΣΗ Ή ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
Βλάβες
ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Ή ΓΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ