Tο Renault Captur είναι ένα από τα πλέον εμπορικά αυτοκίνητα της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατ. αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Έτσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας (B-SUV).

Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-B του γκρουπ Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα πλατφόρμα τους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμο και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in.

Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) επιτρέπει το μοντέλο να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Ο κινητήρας λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης, αφού μπορεί μετά την ηλεκτροκίνηση να αξιοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε μικτές συνθήκες σαν plug-in αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκατοστά). Επίσης, υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται, παρά την υβριδική έκδοση, ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Ο Πάρις Καρβουνόπουλος είναι δημοσιογράφος από το 1986. Από το 1993 καλύπτει το ρεπορτάζ του ΥΠΕΘΑ. Εργάστηκε στον ΑΝΤΕΝΝΑ από το 1991 ως το 2015. Επικεφαλής της ιστοσελίδας Onalert.gr από το 2010 ως τον Ιανουάριο του 2016. Σήμερα είναι στρατιωτικός συντάκτης της Real News και συνεργάτης του Reuters . Επικεφαλής του Militaire.gr από τις 29 Φεβρουαρίου 2016