Μόλις 500 αντίτυπα της Giulia GTA κυκλοφόρησαν από τον Μάϊο. Και ήδη, παρά την υψηλή τιμή, «έφυγαν» όλες
Αυτή τη φορά η Alfa Giulia GTA είχε προορισμό και τις Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία – αγορές δηλαδή στις οποίες το επιθετικό σεντάν μπορεί να παίξει το ρόλο πρεσβευτή για μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας
Το τίμημα ήταν ήδη υψηλό.
Πόσο μάλλον στη χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας» όπου, με βάση την επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής εισαγωγικής, η Giulia GTA κόστιζς στη χώρα μας €247,000.
Για την ακρίβεια, κόστιζε. Το καλούπι έκλεισε. Η επίσημη ανακοίνωση εκδόθηκε.
Αν πάντως σας περίσσευαν επιπλέον €7,000 θα μπορούσατε να κάνετε την αβαρία και να λέγατε το «ναι» στη ομογάλακτη αδελφή της, τη GTAm. Η πρόσθεση κατέληγε στα €254,000. Για την ιστορία, στην «καθυστερημένη» Ευρώπη η τιμή ήταν περίπου €100,000 λιγότερα
Αυτή λοιπόν ήταν η τελευταία (;) πραγματική και πισωκίνητη Alfa Romeo.
Άλλωστε, όπως γράφαμε πρόσφατα, η RWD πλατφόρμα Giorgio είναι ήδη στρατηγικό παρελθόν για τον όμιλο της Stellantis που έκρινε πως δεν μπορεί το συγκεκριμένο σασί να υποστηρίξει την ηλεκτροκίνηση.
Για να επανέλθω, είναι γνωστό στους νόμους της αυτοκίνησης, less is more. Ελληνιστί, όσο αφαιρείς τόσο πληρώνεις.
Στην περίπτωση της GTAm λοιπόν, έχει αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα ώστε να μπουν τα πισταδόρικα σύνεργα της δουλειάς. Κράνη, ζώνες 6 σημείων, roll-cage, πυροσβεστήρες και τα συνναφή.
Η άλλη, η Giulia GTA, απευθυνόταν σε όσους θέλουν να διατηρήσουν το επιπλέον άλλοθι του τετράθυρου. Ίσως του τελευταίου συναρπαστικού τετράθυρου με δυνατότητα να καπνίζει ακόρεστα τη silica και να ΄χει το σήμα με το σταυρό στη μάσκα