Το All-new Renault CAPTUR  2ης γενιάς είναι εδώ και είναι καλύτερο από ποτέ! Το πρώτο σε πωλήσεις compact  SUV στην Ευρώπη, που καθιέρωσε την κατηγορία, έχει αξιολογηθεί με την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP, ενώ εξοπλίζεται με την πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, Renault EASY DRIVE.

Ως πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV), το Renault CAPTUR, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Έτσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το All-new Renault CAPTUR επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του, στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault. 

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας, εξοπλίζεται με την πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, Renault EASY DRIVE, με τις περισσότερες τεχνολογίες ασφαλείας να αποτελούν μέρους του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεών του. Η πληρότητα και η αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων τεχνολογιών ασφαλείας, που πλαισιώνουν την ενισχυμένη δομή και την κατασκευή του συνόλου που είναι προσεγμένη στη λεπτομέρεια, του εξασφάλισαν την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης νέων ευρωπαϊκών μοντέλων, Euro NCAP.

Renault EASY DRIVE: Η πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης

ΟΔΗΓΗΣΗ

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ

(Highway & Traffic Jam Companion) 

Δείτε πώς λειτουργεί το Highway & Traffic Jam Companion

Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που βελτιώνει αισθητά το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας.

ΕΝΕΡΓΟ CRUISE CONTROL (με λειτουργία Stop & Go)

(Adaptive Cruise Control)

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα διατηρεί αυτόματα μία ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αυτή η απόσταση – ή καλύτερα ο χρόνος που μεσολαβεί για την κάλυψή της – μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΦΩΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ

(High Beam Assist)

Το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΕΝΕΡΓΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

(Active Emergency Brake)

 Δείτε πώς λειτουργεί το Active Emergency Brake

Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

(Traffic Sign Recognition with Speed Alert)

 Δείτε πώς λειτουργεί το Traffic Sign Recognition with Speed Alert

Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

(Lane Departure Warning System and Lane Keeping Assist)

Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό διασχίσει τη διαγράμμιση των ορίων μίας λωρίδας, χωρίς προηγουμένως να έχει ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο φλας.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ

(Blind Spot Warning)

Με τη χρήση ραντάρ, καταγράφει την ταχύτητα και τη θέση των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις τυφλές γωνίες του οδηγού.

ΕΝΕΡΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΠΙΣΘΕΝ

(Rear Cross Traffic Alert)

 Δείτε πώς λειτουργεί το Rear Cross Traffic Alert

Ακόμα μία καινοτομία στη γκάμα της Renault, αυτό το βοήθημα οδήγησης χρησιμοποιεί ραντάρ για να προειδοποιήσει τον οδηγό του All-new Renault CAPTUR ότι πιθανόν να έρχεται όχημα από πίσω του, όταν αυτός βγαίνει με όπισθεν από ένα παρκινγκ.

ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

ΚΑΜΕΡΑ 360ο

Τέσσερις κάμερες καταγράφουν εικόνες περιφερειακά του αυτοκινήτου, εμφανίζοντας τες σε μια ενιαία αποτύπωση, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα εμπόδια που βρίσκονται γύρω από αυτό.

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

(Easy Park Assist)

Σύστημα που βοηθά το παρκάρισμα σε θέσεις παράλληλα ή σε σειρά. Με το Easy Park Assist, οι αισθητήρες καθοδηγούν αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού και ο οδηγός απλώς χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο, κάνοντας κάθε ελιγμό παρκαρίσματος εύκολο και ακριβή.

All-new Renault CAPTUR: Κορυφαία ασφάλεια 5 αστέρων από τον Euro NCAP

Στα πιο πρόσφατα και πιο σκληρά τεστ αξιολόγησης ασφαλείας νέων μοντέλων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, το All-new Renault CAPTUR κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων. Έτσι απέδειξε περίτρανα την κορυφαία ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, παιδιά αλλά και στους πεζούς, καθώς και την πλήρη και αποτελεσματική γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης που διαθέτει ως βασικό εξοπλισμό σε όλες του τις εκδόσεις, όπως αναλύσαμε παραπάνω.

Βασισμένο στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B,  στην οποία βασίζεται και το All-new CLIO (Best in Class 2019 Euro NCAP), το All-new CAPTUR μπαίνει στο πάνθεον με τα ασφαλέστερα σύγχρονα μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η εξελιγμένη δομή του, τα ανασχεδιασμένα καθίσματά του και οι νέες ζώνες ασφαλείας που εξασφαλίζουν κορυφαία υποστήριξη του σώματος των επιβατών με πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστές δύναμης, συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, η τεχνολογία καθισμάτων Fix4sure εμποδίζει το φαινόμενο του «υποβρυχίου» κατά το οποίο το σώμα γλιστράει κάτω από τη ζώνη σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ τα παιδικά καθίσματα τοποθετούνται εύκολα και με ασφάλεια στις βάσεις isofix.

Φυσικά, το All-new CAPTUR επωφελείται από μία πλούσια γκάμα εξοπλισμού ασφαλείας: 6 αερόσακοι,  ABS με σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος ανάγκης, κάμερα και ραντάρ (για την ακριβή και αποτελεσματική λειτουργία όλων των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως, μεταξύ άλλων, το Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης που αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες ακόμα και το βράδυ), ρυθμιστής & περιοριστής ταχύτητας, προειδοποίηση μη χρήσης για όλες τις ζώνες ασφαλείας, λειτουργία e-call, φώτα LED Pure Vision στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αυτόματα φώτα και ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης.

Τέλος, η εξελιγμένη πλατφόρμα του, του δίνει τη δυνατότητα να κάνει χρήση τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (Highway & Traffic Jam Companion).

Avatar
Ο Πάρις Καρβουνόπουλος είναι δημοσιογράφος από το 1986. Από το 1993 καλύπτει το ρεπορτάζ του ΥΠΕΘΑ. Εργάστηκε στον ΑΝΤΕΝΝΑ από το 1991 ως το 2015. Επικεφαλής της ιστοσελίδας Onalert.gr από το 2010 ως τον Ιανουάριο του 2016. Σήμερα είναι στρατιωτικός συντάκτης της Real News και συνεργάτης του Reuters . Επικεφαλής του Militaire.gr από τις 29 Φεβρουαρίου 2016