Το παλιό σύνθημα του γαλλικού Μάη ’68 «η φαντασία στην εξουσία» φαίνεται πως βρίσκει ανταπόκριση ακόμα και εν έτει 2024 στην ελληνική πολιτική σκηνή. Το υπουργείο Οικονομικών θεώρησε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξοδέψει σχεδόν 5 εκατ. ευρώ, μέρος του οποίου από τον προϋπολογισμό, προκειμένου να… διαφημίσει μέσω ΜΜΕ μια ακόμα απόπειρα εξωδικαστικού συμβιβασμού.
Το παράδοξο είναι ότι ενώ το ΥΠΟΙΚ αισθάνεται την ανάγκη να διαφημίσει πληρώνοντας κι αυτό το μέτρο για τους ευάλωτους δανειολήπτες, όταν ούτε οι προηγούμενες απόπειρες φάνηκε να δελεάζουν τους περισσότερους οφειλέτες, το υπουργείο δεν έχει αναρτήσει καν – και δωρεάν ασφαλώς – στην επίσημη σελίδα του στο Facebook κάποιο από τα σποτάκια του που ήδη προβάλλονται στα Μέσα έναντι αντιτίμου. Όχι τουλάχιστον μέχρι την ημέρα δημοσίευσης της έρευνάς μας.
Διαβάστε όλη την έρευνα ΕΔΩ