Νέα «λίστα», λίγο πριν από τις εκλογές, από κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης για διαφημίσεις που θα μπορούσαν να προβληθούν δωρεάν, αποκαλύπτουν οι DataJournalists.co.uk
Πού οδήγησε η έρευνα τους:
Σε αποφάσεις που αποτελούν έμμεση προεκλογική χρηματοδότηση σε ΜΜΕ, μέσω προγράμματος 2,6 εκατ. ευρώ για πολυδάπανη διαφημιστική καμπάνια δράσης του υπουργείου Υγείας του κ. Πλεύρη
Στην απόφαση Ιουλίου 2022 του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, κ. Σκυλακάκη που καθορίζει το ποσό προς τα ΜΜΕ και το χρονικό περίγραμμα
Από το Ταμείο Ανάκαμψης τα 2.728.000 ευρώ, από το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων τα 528.000 ευρώ
Σε χρόνο-ρεκόρ 13 ημερών μέσα στον Αύγουστο οι αναθέσεις στις δυο εταιρείες που θα «τρέξουν» το πρότζεκτ
Τι είναι το προληπτικό πρόγραμμα υγείας «Σπύρος Δοξιάδης» και τα ερωτήματα γιατί η ενημέρωση των πολιτών δεν έγινε απευθείας, άμεσα κι ανέξοδα από τον ΕΟΔΥ μέσω SMS όπως επί πανδημίας