Υποστηριξε το militaire
Militaire News

Ποιοι δεν θέλουν τον Διευθυντή Αεροπορίας Στρατού και απαντήσεις για τις διαθεσιμότητες των Chinook

Ποιοι δεν θέλουν τον Διευθυντή Αεροπορίας Στρατού και απαντήσεις για τις διαθεσιμότητες των Chinook

Το θέμα της παραίτησης του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού δεν έχει κλείσει οριστικά. Ας περιμένουμε να τελειώσει η κρίση με τις φωτιές για να διαπιστώσουμε πως θα καταλήξει. Μέχρι τότε υπάρχουν κάποια ερωτήματα που δείχνουν ότι η δουλειά του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Είναι σπάνιο στην Ελλάδα να ακούς καλά λόγια για έναν άνθρωπο από διαφορετικές πηγές και ο Υποστράτηγος Γ.Κουμεντάκος είναι μία τέτοια περίπτωση. Συνεπώς μήπως κάτι άλλο συμβαίνει;

Πρώην στέλεχος της Αεροπορίας Στρατού με ένα κείμενο του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέτει κάποια πολύ σοβαρά ζητήματα που δείχνουν ότι για το μόνο που δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο Διευθυντής της Αεροπορίας Στρατού είναι οι διαθεσιμότητες των ελικοπτέρων. 

Γράφει μεταξύ άλλων:

Διαβάζω δημοσιεύματα για τα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού  που δεν πετάνε και απορώ με τα σχόλια του κάθε άσχετου. Επειδή η Αεροπορία Στρατού επιτελεί κατά άριστο τρόπο την αποστολή της ,κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω σχετικά με την συμμετοχή της στις πρόσφατες πυροσβέσεις και συγκεκριμένα για τα  παρακάτω: Οι κάδοι πυρόσβεσης που διαθέτουμε είναι 4 και μάλιστα κάποιοι παρουσιάζουν συχνά δυσλειτουργίες. Συνεπώς δεν θα μπορούσαν να ίπτανται περισσότερα από 4 ελικόπτερα Chinook ,για κατάσβεση πυρκαγιάς.  Τώρα σε ότι αφορά την επιχειρησιακή ετοιμότητα-διαθεσιμότητα  των ελικοπτέρων, αυτή αναφέρετε γραπτώς και με κάθε λεπτομέρεια καθημερινά ,σε όλη την στρατιωτική ηγεσία και λαμβάνονται οι ανάλογες αποφάσεις. Το βασικό πρόβλημα της περιορισμένης διαθεσιμότητας τους,  είναι η καταχρηστική και άσκοπη  διάθεση ελικοπτέρων, λόγω ευθυνοφοβίας σε Φορείς και για  αποστολές άσχετες με την επιχειρησιακή τους χρησιμοποίηση( ΕΚΑΒ-Αεροπυρόσβεση και λοιπούς Φορείς)…

Γράφει και  πολλά άλλα για τη συντήρηση των ελικοπτέρων η οποία με τις άσκοπες ώρες που φορτώνουν τα ελικόπτερα είναι εξαιρετικά δύσκολο να “βγει” με τις ταχύτητες που απαιτεί η συνεχής και άσκοπη χρήση των ελικοπτέρων. Αναφέρει συγκεκριμένες ώρες πτήσης, συντήρησης καθώς και το πρόβλημα που προκαλεί η χρήση κάδου στο Chinook.

“…κάθε φορά που ένα ελικόπτερο γεμίζει κάδο με θαλασσινό νερό , όλο το σκάφος γεμίζει με θαλασσινό αλάτι, κάτι που απαιτεί λεπτομερή καθαρισμό του  απο τεχνικό κλιμάκιο, το αργότερο εντός 2 ημερών). Αλλού είναι το πρόβλημα επομένως………και σε κάθε περίπτωση δεν έχει να κάνει με την διάθεση των ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού στην υπόψη πυρκαγιά, αφού όσα έπρεπε να συμμετέχουν , συμμετείχαν”.

Κάτι παραπάνω ξέρει, ειδικά για το τελευταίο που γράφει.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης