Το θέμα της παραίτησης του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού δεν έχει κλείσει οριστικά. Ας περιμένουμε να τελειώσει η κρίση με τις φωτιές για να διαπιστώσουμε πως θα καταλήξει. Μέχρι τότε υπάρχουν κάποια ερωτήματα που δείχνουν ότι η δουλειά του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Είναι σπάνιο στην Ελλάδα να ακούς καλά λόγια για έναν άνθρωπο από διαφορετικές πηγές και ο Υποστράτηγος Γ.Κουμεντάκος είναι μία τέτοια περίπτωση. Συνεπώς μήπως κάτι άλλο συμβαίνει;
Πρώην στέλεχος της Αεροπορίας Στρατού με ένα κείμενο του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέτει κάποια πολύ σοβαρά ζητήματα που δείχνουν ότι για το μόνο που δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο Διευθυντής της Αεροπορίας Στρατού είναι οι διαθεσιμότητες των ελικοπτέρων.
Γράφει μεταξύ άλλων:
Διαβάζω δημοσιεύματα για τα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού που δεν πετάνε και απορώ με τα σχόλια του κάθε άσχετου. Επειδή η Αεροπορία Στρατού επιτελεί κατά άριστο τρόπο την αποστολή της ,κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω σχετικά με την συμμετοχή της στις πρόσφατες πυροσβέσεις και συγκεκριμένα για τα παρακάτω: Οι κάδοι πυρόσβεσης που διαθέτουμε είναι 4 και μάλιστα κάποιοι παρουσιάζουν συχνά δυσλειτουργίες. Συνεπώς δεν θα μπορούσαν να ίπτανται περισσότερα από 4 ελικόπτερα Chinook ,για κατάσβεση πυρκαγιάς. Τώρα σε ότι αφορά την επιχειρησιακή ετοιμότητα-διαθεσιμότητα των ελικοπτέρων, αυτή αναφέρετε γραπτώς και με κάθε λεπτομέρεια καθημερινά ,σε όλη την στρατιωτική ηγεσία και λαμβάνονται οι ανάλογες αποφάσεις. Το βασικό πρόβλημα της περιορισμένης διαθεσιμότητας τους, είναι η καταχρηστική και άσκοπη διάθεση ελικοπτέρων, λόγω ευθυνοφοβίας σε Φορείς και για αποστολές άσχετες με την επιχειρησιακή τους χρησιμοποίηση( ΕΚΑΒ-Αεροπυρόσβεση και λοιπούς Φορείς)…
Γράφει και πολλά άλλα για τη συντήρηση των ελικοπτέρων η οποία με τις άσκοπες ώρες που φορτώνουν τα ελικόπτερα είναι εξαιρετικά δύσκολο να “βγει” με τις ταχύτητες που απαιτεί η συνεχής και άσκοπη χρήση των ελικοπτέρων. Αναφέρει συγκεκριμένες ώρες πτήσης, συντήρησης καθώς και το πρόβλημα που προκαλεί η χρήση κάδου στο Chinook.
“…κάθε φορά που ένα ελικόπτερο γεμίζει κάδο με θαλασσινό νερό , όλο το σκάφος γεμίζει με θαλασσινό αλάτι, κάτι που απαιτεί λεπτομερή καθαρισμό του απο τεχνικό κλιμάκιο, το αργότερο εντός 2 ημερών). Αλλού είναι το πρόβλημα επομένως………και σε κάθε περίπτωση δεν έχει να κάνει με την διάθεση των ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού στην υπόψη πυρκαγιά, αφού όσα έπρεπε να συμμετέχουν , συμμετείχαν”.
Κάτι παραπάνω ξέρει, ειδικά για το τελευταίο που γράφει.