Υποστηριξε το militaire
Αυτοκίνητο
23/04/2021 | 21:32 (ενημερώθηκε 3 έτη πριν)
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Το τέλος της πισωκίνητης Alfa; Αποχαιρετώντας την πλατφόρμα Giorgio

Το τέλος της πισωκίνητης Alfa; Αποχαιρετώντας την πλατφόρμα Giorgio

Η πλατφόρμα Giorgio, αυτή που βρίσκεται στη βάση των αγαπημένων Alfa Romeo Giulia και Stelvio, τελειώνει, ίσως πρόωρα, τον κύκλο ζωής της. Πολλά αναμένονταν, λιγότερα έγιναν σε επίπεδα πωλήσεων και τώρα τα σχέδια του ομίλου της Stellantis επιβάλλουν εξηλεκτρισμό της γκάμας. Και, ως γνωστόν, οι πισωκίνητες Giulia ποτέ δε σχεδιάστηκαν για να είναι εξηλεκτρισμένες

«Όταν οι ντιρεκτίβες σού επιβάλλουν μείωση εκπομπών COκατά 60% μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αν δεν εξηλεκτριστείς είσαι νεκρός», δήλωσε επισήμως ο CEO της Alfa Romeo. Η ατάκα της ημέρας και η αλλαγή στροφής

Η παραπάνω δήλωση είναι ενδεικτική για τη νέα στρατηγική της Alfa

Αρχικά η πρόθεση της Alfa Romeo ήταν η πλατφόρμα Giorgio να παίξει ένα κομβικό ρόλο στην αναγέννηση της εταιρείας.

Συνολικά, δεκαπέντε μοντέλα του γκρουπ (πριν ενσωματωθεί στο νέο σχήμα της Stellantis με έδρα την Ολλανδία) προβλέπονταν να βασιστούν στο σασί Giorgio.

Τελικά, απέμειναν μόλις τέσσερα. Η Giulia, η Stelvio και τα αναμενόμενα Cherokee και Maserati Grecale.

Η τελευταία θα είναι το νέο SUV που Θα αποτελέσει την πρόταση της εταιρείας μία κατηγορία «κάτω» σε σχέση με τη Levante και βασίζεται στο πλαίσιο της Stelvio.

Κανείς δεν είναι σε θέση να πει τι τροποποιήσεις θα περιλαμβάνει η νέα πλατφόρμα με τον κωδικό STLA-Large που αναμένεται να στηρίξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της Stellantis.

Πολλές μπράντες, 16 τον αριθμό, από Alfa μέχρι Citroën και από Chrysler μέχρι Opel, εξηλεκτρισμός παντού και μένει να δούμε ποιες ουσιαστικές διαφοροποιήσεις θα έχουν μεταξύ τους τα εταιρικά προϊόντα προκειμένου να διατηρηθεί ο χαρακτήρας που ξέρουμε από την κάθε μία. Αναμένονται εξελίξεις

Photo: Δ. Θεοχάρης / 4Drivers.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης