Η εισαγγελική, τεχνοκρατική και επικοινωνιακή “καταιγίδα” που σχεδιάζει η κυβέρνηση για την αποκατάσταση του προφίλ της μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ξεκίνησε με το φιάσκο της εντός 24 ωρών παραίτησης του «κεντρικού» μέλους της Ειδικής Επιτροπής Διερεύνησης Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου. Ο παραιτηθείς αντικαταστάθηκε από τον καθηγητή Χρήστο Πυργίδη στον οποίο ανατέθηκε με επιτυχία η διερεύνηση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στο Άδενδρο το 2017.
Ομως, αυτή η «παραίτηση με το καλημέρα» έδωσε ισχυρό χτύπημα στο κύρος της διαδικασίας διερεύνησης καθώς «πατάει» στο σαθρό έδαφος που η ίδια η κυβέρνηση δημιούργησε, αφήνοντας χωρίς φορέα διερεύνησης ατυχημάτων τον σιδηρόδρομο επί τρία χρόνια. Τα μέλη του φορέα που λειτουργούσε έως το 2020 αποχώρησαν με την λήξη της θητείας τους και ο νέος φορέας δημιουργήθηκε με νόμο μόλις πριν έναν μήνα στερώντας το σιδηροδρομικό σύστημα από το εργαλείο εκείνο που θα μπορούσε να προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση κάθε συμβάντος από τα πολλά, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά, που καταγράφηκαν αυτό το διάστημα και ήταν «καμπανάκια κινδύνου» για το πολύνεκρο δυστύχημα της περασμένης εβδομάδας – το πιο αιματηρό όλων των εποχών στην Ελλάδα.
Διαβάστε ΕΔΩ όλο το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ.