Η ιστορία είναι λίγο-πολύ γνωστή. Ήταν χειμώνας του 1977 όταν οι μηχανικοί της εταιρείας έκαναν δοκιμές στην χειμωνιάτικη Σουηδία. Είχαν μαζί τους ένα στρατιωτικό όχημα, το Volkswagen Iltis. Ήταν τετρακίνητο, τραχύ και αποτελεσματικό σαν πρωτόλειο κατερπίλαρ
Τη συνέχεια τη φαντάζεστε. Ήταν εκείνη η στιγμή που κάτι αυτονόητο δεν είχε ακόμη περάσει στο συνειδητό.
Ότι δηλαδή δεν υπήρχε μοντέλο απ΄την τότε γκάμα της Audi που να μπορούσε να διασχίσει τις χιονισμένες σουηδικές διαδρομές
Το Iltis ήταν ο θεμέλιος ιδεολογικός λίθος πίσω απ΄το Audi quattro. Εννοείται μαζί με το φωτισμένο μυαλό του Φέρντιναντ Πιεχ, του γνωστού «σεναριογράφου» της κεντροευρωπαϊκής αυτοκίνησης.
Απ’ αυτόν ξεκίνησε η δημοκρατικοποίηση της τετρακίνησης, τα ενιαία σασί, οι εταιρικές «ομπρέλες» και πολλά απ΄αυτά που ακολούθησαν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Πολλοί τον χαρακτήρισαν «αμείλικτο τεχνοκράτη». Κάποιοι άλλοι «προφήτη της αυτοκίνησης».
Όπως και να ‘χει, αυτά είναι τα Audi quattro που μας σημάδεψαν.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers.gr