Υποστηριξε το militaire
Αμυντική Βιομηχανία
01/11/2017 | 05:59 (ενημερώθηκε 6 έτη πριν)
Φ. Καρβουνοπούλου

Το βιντεοπαιχνίδι που θα διαμορφώσει το μέλλον του πολέμου!

Το βιντεοπαιχνίδι που θα διαμορφώσει το μέλλον του πολέμου!

Ο αμερικανικός στρατός αναπτύσσει ένα νέο τρόπο για να τεστάρει τις τεχνολογίες και τις τακτικές του- αλλά πρώτα θα πρέπει να πάρει στρατιώτες… για να παίξουν.

Όσο τα βιντεοπαιχνίδια εξελίσσονται, το παιχνίδι “Operation Overmatch” έχει χαρακτηριστεί ως ανεπανάληπτο. Οι παίκτες χειρίζονται στρατιωτικά οχήματα σε μάχες που διαδραματίζονται σε αστικά τοπία. Το παιχνίδι “Οvermatch” έχει κάτι το μοναδικό, όμως: τη δική του αποστολή. Οι προγραμματιστές του παιχνιδιού πιστεύουν ότι το βιντεοπαιχνίδι αυτό θα καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο στρατός των ΗΠΑ θα πολεμάει.

Οι παίκτες του Overmatch είναι πολύ κοντά στις πραγματικές συνθήκες που βιώνουν οι στρατιώτες. Όσο αναπτύσσουν τακτικές γύρω από ολοκαίνουργια και φουτουριστικά όπλα και τα χρησιμοποιούν στις ψηφιακές μάχες, το παιχνίδι ελέγχει και τις κινήσεις τους.

Κάθε πυροβολισμός και απόφαση που λαμβάνεται, εκτός από τα μηνύματα που κάθε παίκτης έχει τη δυνατότητα να στέλνει σε ιδιωτικά φόρουμ, είναι λίγες επιπλέον πληροφορίες που έχουν απορροφηθεί με συχνότητα που δεν βρίσκεται στην πραγματική μάχη ή ακόμα και σε προσομοιώσεις υψηλής ισχύος .

Τα δεδομένα καταγράφονται, ταξινομούνται και έπειτα αναλύονται, χρησιμοποιώντας στοιχεία από αθλητικά ή εμπορικά βιντεοπαιχνίδια. Η ομάδα του Overmatch ελπίζει ότι αυτά τα δεδομένα θα διαμορφώσουν τις αποφάσεις του στρατού σχετικά με το ποιες τεχνολογίες να αναπτύξουν και ποιες τακτικές να χρησιμοποιήσουν , όλα αυτά με στόχο την οικοδόμηση μιας πιο προνοητικής και προετοιμασμένης δύναμης.

Το Operation Overmatch είναι, με τη σιωπηρή αποδοχή του Υπουργείου Άμυνας, μια προσπάθεια “πρώιμης συνθετικής παραγωγής πρωτοτύπων”. Το παιχνίδι παίρνει τεχνολογίες στα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους, δημιουργεί περιορισμένα αλλά ακριβή μοντέλα αυτών και δοκιμάζει αυτά τα μοντέλα σε ένα εικονικό περιβάλλον. Το Οvermatch ξεχωρίζει από τις προηγούμενες πρωτοβουλίες, κυρίως για τη βελτίωση των τεχνολογιών  προσομοιώσεων στο ευρύ δίκτυο των ανθρώπων που χρειάζονται μόνο έναν υπολογιστή και μια διεύθυνση e-mail για να έχουν πρόσβαση στο παιχνίδι. Ενώ το παιχνίδι έχει επί του παρόντος περίπου 1.000 παίκτες που το μαθαίνουν  από στόμα σε στόμα , οι προγραμματιστές θέλουν τελικά να συμπεριλάβουν σ΄ αυτό δεκάδες χιλιάδες στρατιώτες. Αυτό  θα απαιτεί εκατομμύρια ώρες παιχνιδιού ετησίως, σύμφωνα με εκτιμήσεις του σχεδίου, ώστε να παράγει αρκετά σύνολα δεδομένων και υποθέσεις δοκιμών.

Στιγμιότυπο από το βιντεοπαιχνίδι

Η πιο πρόσφατη έκδοση του παιχνιδιού, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμές, περιλαμβάνει έξι τύπους τεθωρακισμένων οχημάτων που μπορούν να αναπαραχθούν σε τέσσερα διαφορετικά αστικά πεδία. Οι παίκτες μπορούν να διαμορφώσουν αυτά τα οχήματα με όπλα και αξεσουάρ μέσα στα όρια που καθορίζονται από τους επιστήμονες και τους μηχανικούς του Στρατού .

Ο Robert Smith, ανώτερος μηχανικός έρευνας στο Κέντρο Ανάπτυξης και Τεχνικής Έρευνας, δηλώνει ότι στο μέλλον, προγράμματα όπως το Overmatch θα μπορούσαν να επιτρέψουν στον στρατό να εξαρτάται λιγότερο από πολύπλοκες τεχνολογίες που απαιτούν μεγάλες αγορές . Αλλά προτού παρουσιαστούν αυτές οι αλλαγές, η ομάδα του Overmatch πρέπει να μετατρέψει τα ακατέργαστα δεδομένα της συμπεριφοράς των παικτών σε εκλεπτυσμένες μορφές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλοι στρατιώτες. Για το σκοπό αυτό, ο Στρατός έχει αναθέσει συμβάσεις σε δύο μικρές επιχειρήσεις, τις SoarTech και Decisive Analytics, για να μετατρέψει τα κλικ του πληκτρολογίου και τις κινήσεις του ποντικιού σε συνεπή ανατροφοδότηση. (Δύο πανεπιστήμια, το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και το Northeastern University, συμμετέχουν επίσης ως συνεργάτες της SoarTech.)

Ο Michael van Lent, διευθύνων σύμβουλος της SoarTech, εξηγεί ότι η εταιρεία αναλύει τη συμπεριφορά των παικτών εξετάζοντας ποια μέρη του περιβάλλοντος του παιχνιδιού ενός παίκτη τον αναγκάζουν να αναλάβει συγκεκριμένες ενέργειες. Η SoarTech χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσει διαγράμματα ιστού που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάλυση ροών συμπεριφοράς. Ένας εκπρόσωπος της Decisive Analytics αρνήθηκε να σχολιάσει το ρόλο του στη λειτουργία του Οvermatch, αλλά σε μια ενημέρωση που δόθηκε από τον Smith τον Μάιο του 2016, η εταιρεία περιέγραψε τη δουλειά της  ως ομαδοποίηση δεδομένων και  πληροφοριών . Από αυτά, η Decisive αναπτύσσει και κατηγοριοποιεί τους τύπους συμπεριφοράς των παικτών, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη μελλοντικών ενεργειών.
Δεδομένου ότι το Overmatch εξακολουθεί να έχει περιορισμένο αριθμό παικτών, οι δύο εταιρείες έχουν αναπτύξει τις μεθόδους τους από τα εμπορικά βιντεοπαιχνίδια, όπως το Dota 2.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης