Υποστηριξε το militaire
Απόστρατοι
09/11/2017 | 08:19
Militaire News

ΕΑΑΑ: Επιστολή διαμαρτυρίας 7 παραρτημάτων προς τον πρόεδρο

ΕΑΑΑ: Επιστολή διαμαρτυρίας  7 παραρτημάτων προς τον πρόεδρο

Κοινή, ομόφωνη, επιστολή 7 Παραρτημάτων της ΕΑΑΑ προς τον πρόεδρο της ΕΑΑΑ Απτχο (Ι) ε.α. Σπυρίδων Καββούρη με την οποία απαντούν σε έγγραφο του ΓΕΑ το οποίο προκλήθηκε από επιστολή μελών της ΕΑΑΑ και αφορά στη σύνθεση του ΔΣ της Ένωσης,είναι το κείμενο που ακολουθεί: 

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

1. Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να εκφράσουμε τις έντονες διαμαρτυρίες μας για το  (δ) σχετ, έγγραφο  του ΓΕΑ/Β3 προς την ΕΑΑΑ όπου εν είδει τελεσιγράφου απαιτεί να απαντήσουμε σε επιστολή συναδέλφων, που εκφράζουν μόνο τον εαυτό τους, σε σημαντικά θέματα που αφορούν την οργάνωση και τη λειτουργία της Ένωσης. 

2. Προκαλεί, καλόπιστα, τον κοινό νου η τοποθέτηση ότι ο χρόνος ολοκλήρωσης των ενεργειών είναι περιορισμένος με την έμμεση παραδοχή ότι η Β3, ερήμην της ΕΑΑΑ, έχει υιοθετήσει την επιστολή και πρόκειται να προβεί σε αλλαγές που αφορούν στη σύνθεση του ΔΣ της ΕΑΑΑ ωσάν να πρόκειται για υφιστάμενη στρατιωτική μονάδα της Π.Α.

3. Θα ανέμενε κανείς, αφού οι συνάδελφοι δεν τηρούν τους κανόνες δεοντολογίας, απευθυνόμενοι στην ΕΑΑΑ, το ΓΕΑ/Β3 να παραπέμψει αυτούς στην Ένωση ως αρμόδιο φορέα για να κρίνει την επιστολή τους και να απαντήσει στα επιχειρήματα τους.

4. Αν και όπως προέκυψε εκ των υστέρων κάποιοι από τους υπογράφοντες είδαν με έκπληξη το όνομά τους να συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτούς, οι πρωταγωνιστές, που συστηματικά αποστέλλουν επιστολές με αναχρονιστικό περιεχόμενο, διχαστικών αντιλήψεων, παραμένουν οι ίδιοι και διακρίνονται από εμπάθεια και εμμονές για κατηγορίες-προελεύσεις του προσωπικού της Π.Α.

5. Το αίτημά τους αποτελεί προσβολή για τη σύνολο των μελών της ΕΑΑΑ και κατάλυση των δημοκρατικών αρχών της Ένωσης που με πολυετείς αγώνες προκατόχων μας κατακτήθηκε.

6. Προκαλεί ερωτηματικά την εποχή που οι συντάξεις μας έχουν μειωθεί περισσότερο από το μισό και το βιοτικό μας επίπεδο έχει υποχωρήσει για πολλούς στα όρια της επιβίωσης κάποιοι συστηματικά να ασχολούνται αποκλειστικά με τη σύνθεση του ΔΣ της Ένωσης αποστράτων, τον παραθερισμό κ.λ.π μη διαθέτοντας ούτε μια λέξη για τη σχεδόν δεκαετή υποβάθμιση του επιπέδου της ζωής μας που πλήττει βάναυσα την προσωπική και οικογενειακή μας αξιοπρέπεια.

7. Αποτελεί καθαρή ειρωνεία η πολιτεία να νομοθετεί το συνδικαλισμό για τους υπηρετούντες εν ενεργεία συναδέλφους μας χωρίς προνομιακές προβλέπεις, όρους και προϋποθέσεις βαθμών, ειδικοτήτων κ.λ.π για τη σύνθεση των ΔΣ και το ΓΕΑ να υιοθετεί προτάσεις απλών μελών της Ένωσης για τη σύνθεση του ΔΣ της ΕΑΑΑ με κριτήριο τις ειδικότητες λες και η ΕΑΑΑ είναι Πτέρυγα Μάχης για να χρειάζεται ειδικότητες στη λειτουργία της. 

8. Όπως αναφέρεται στο (ε) σχετ, παρ 6, με τη διαδικασία της πλειοψηφίας αποκλείστηκε η εκπροσώπηση στο ΔΣ αξιωματικών όλων των σχολών προέλευσης ΑΣΕΙ. Είναι πρόδηλο ότι την αρχή της πλειοψηφίας ως βασική δημοκρατική αρχή, αποδεκτή από κάθε φιλελεύθερη χώρα, μόνο οι υπογράφοντες μπορούν να τη θεωρούν ως παράγοντα αποκλεισμού που προφανώς εμποδίζει τους ίδιους ή τους εκλεκτούς τους να εκλέγονται ως μέλη του ΔΣ, ακόμα και με μια, τη δική τους, ψήφο.

9. Σύμφωνα με το β σχετ, παρ 2 του άρθρου 14 του Ν.1191/90,  ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος του ΔΣ είναι ε.α. ανώτατοι αξιωματικοί βαθμών αντιπτεράρχου  ή υποπτεράρχου χωρίς αυτό να αποτελεί αντικείμενο κριτικής και πρότασης τροποποίησης από τους υπογράφοντες καθώς ο αποκλεισμός όλων των άλλων εκλαμβάνεται μάλλον ως δημοκρατική διαδικασία που ικανοποιεί τους ίδιους και την κατηγορία τους.  Η συγκεκριμένη πρόβλεψη αποτελεί προνομιακή διάκριση για το 5% των μελών της Ένωσης ενώ στερεί το δικαίωμα στο 95% να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του προέδρου και αντιπροέδρου. 

α. Η αναφορά στο ίδιο σχετ (ε), παρ 7 ότι στα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΑΑΑ συμμετέχουν κατά κανόνα μόνο Αξιωματικοί εξ Ανθυπασπιστών με αποτέλεσμα η ΕΑΑΑ να στερηθεί ένα σύνολο εκ των ΑΣΕΙ με εμπειρίες και γνώσεις που θα προσέφεραν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς και θα συνέβαλαν τα μέγιστα στην εύρυθμη λειτουργία της Ένωσης είναι προσβλητική, μειωτική και ρατσιστική για τους αξιωματικούς προερχόμενους από τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) καθώς εξ’ ορισμού θεωρούνται ότι υπολείπονται σε γνώσεις και εμπειρία όχι για να διοικήσουν την Π.Α αλλά να είναι μέλη του ΔΣ μιας Ένωσης που έχει ως κύρια αποστολή την εξυπηρέτηση των αποστράτων για απλά θέματα της καθημερινότητας. Το αφιλοκερδώς δεν χρήζει σχολιασμού καθώς όλοι όσοι προσέφεραν και προσφέρουν στην ΕΑΑΑ το κάνουν αφιλοκερδώς.

β. Η αναφορά στις ΕΑΑΣ και ΕΑΑΝ ότι εκπροσωπούνται όλες οι σχολές προέλευσης δεν είναι αληθής, καθώς για κάθε Ένωση προβλέπεται διαφορετική σύνθεση του ΔΣ και όλοι γνωρίζουν ότι οι αξιωματικοί, ιδιαίτερα στην Π.Α δεν προέρχονται μόνο από παραγωγικές σχολές αλλά είναι πολλών προελεύσεων και πολλών ειδικοτήτων που έχουν ίσα δικαιώματα, ως πλήρη μέλη της ΕΑΑΑ

10. Προκαλεί εντύπωση ότι οι υπογράφοντες επικαλούνται το δήθεν αποκλεισμό τους, ως κατηγορία προέλευσης, ενώ οι ίδιοι είναι αποκλειστικά μιας συγκεκριμένης προέλευσης και κοινοποιούν την επιστολή τους επιλεκτικά προς τους συλλόγους παρόμοιας προέλευσης, ΑΣΕΙ.

11. Η τροποποίηση της σύνθεσης του ΔΣ το 2012 δεν έγινε από εξωθεσμικούς παράγοντες αλλά μετά από πρόταση της ΕΑΑΑ και ανάλογης προώθησης του ΓΕΑ προς τον ΥΕΘΑ. Είναι βέβαιο ότι, 15 χρόνια πριν, ο τότε Αρχηγός του ΓΕΑ, Απτχος (Ι) Παναγιώτης Παπανικολάου με την υπογραφή του εμβάθυνε τις δημοκρατικές διαδικασίες στην Ένωση και έδωσε για άλλη μια φορά το στίγμα ότι η Π.Α έχει κουλτούρα ελεύθερου και ανοιχτού δημοκρατικού πνεύματος και θα παραμείνει έτσι παρά την εμμονή κάποιων για οπισθοδρόμηση σε αλήστου μνήμης εποχές.

12. Η ίδρυση των Ενώσεων έγινε με το Νομοθετικό Διάταγμα 1171/72 το οποίο αντικατέστησε τον Αναγκαστικό Νόμο 1284/1938.  Σύμφωνα με τη νομική επιστήμη τα ΝΔ και οι ΑΝ είναι οι νόμοι που εκδίδονται από de facto κυβερνήσεις σε ανώμαλες και μεταβατικές περιόδους με την ονομασία αναγκαστικοί νόμοι ή  νομοθετικά διατάγματα.

13. Θα ήταν βέβαια παντελώς παράλογο το δικτατορικό καθεστώς το οποίο από τη φύση του περιορίζει και καταργεί τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα να ίδρυε μια Ένωση Αποστράτων που θα λάμβανε υπόψη βασικές ελευθερίες και δημοκρατικές συνταγματικές αρχές. Ο σκοπός ήταν προφανής, ο έλεγχος των αποστράτων από τον «ΥΕΘΑ» να είναι απόλυτος.

14. Σύμφωνα με τη νομολογία, απόφαση ολομέλειας του ΣΤΕ 2222/1981 κρίθηκε ότι αντίκειται στο άρθρο 12 Συντ. η μετατροπή (α.ν 628/1968) των σωματείων των εφέδρων σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με σωματειακούς καθαρά σκοπούς, τα οποία δεν ασκούν καμία δημόσια εξουσία, αλλά έχουν ως μέλη υποχρεωτικά σύμφωνα με τον α.ν 628/1968 τους εφέδρους αξιωματικούς και οπλίτες πολεμιστές και διοικούνται από πρόσωπα που ορίζονται απευθείας από όργανα της δημόσιας διοίκησης.

15. Το άρθρο 14 παρ 2 του ν.1191/90 που προβλέπει την προνομιακή μεταχείριση μελών που είναι ε.α. ανώτατοι αξιωματικοί βαθμών Αντιστρατήγου και Υποστρατήγου, για τη θέση του προέδρου και αντιπροέδρου του ΔΣ είναι αντισυνταγματικό καθώς. «Η αρχή, άλλωστε, της ισότητος που κατοχυρώνεται από το άρθρο 4 παρ. 1 και 2 του Συντάγματος επιβάλλει στον νομοθέτη να μην δημιουργεί ρήγματα στην καθολικότητα των ατομικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εκτός εάν το ίδιο το σύνταγμα εισήγαγε προσόντα προς άσκηση κάποιου δικαιώματος ή εάν η εις βάρος κάποιου αναστολή ή στέρηση κάποιου ατομικού δικαιώματος επιτρέπεται. Το αντίθετο, η αναγνώριση δηλαδή της δυνατότητος να εισάγονται οι γενικές εξαιρέσεις από τον νομοθέτη, εκεί όπου το Σύνταγμα δεν διακρίνει ή απλώς σιωπά, θα άφηνε, κατ’ ουσίαν, ελεύθερο το πεδίο για την αναβίωση αυθαιρέτων διακρίσεων ενώπιον του νόμου και την δημιουργία πολιτών ιδιαιτέρων τάξων, ομάδων ή κατηγοριών» (Ολ. ΣΤΕ 867/88).

α. Αποτελεί σταθερή επιλογή της Ελληνικής δημοκρατικής Πολιτείας η ουσιαστική προώθηση της ισότητας ενώπιον του νόμου και η εξάλειψη κάθε μορφής διακρίσεων. Η επιλογή αυτή έχει ως θεμέλιο το άρθρο 2 του Συντάγματος το οποίο καθιστά πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας το σεβασμό και την προστασία της αξίας του ανθρώπου, την παρ. 2 του άρθρου 4 του Συντάγματος το οποίο αναφέρει ότι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις καθώς και την παρ. 4 του ιδίου άρθρου όπου τίτλοι ευγενείας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.

β. Οι αρχές της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης κατοχυρώνονται σε πολλά διεθνή κείμενα και συμβάσεις, όπως π.χ. στην Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ο.Η.Ε. (άρθρα 1 και 7), στο Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα (άρθρο 2), στη Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» της 7-3-1966 (Ν.Δ. 494/1970), στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών (άρθρο 14) και στο Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (άρθρο 21).

γ. Σύμφωνα με το Σύνταγμα, άρθρο 12 παρ 5, επιτρέπεται με νόμο η σύσταση αναγκαστικών συνεταιρισμών που αποβλέπουν στην εκπλήρωση σκοπών κοινής ωφέλειας ή δημοσίου ενδιαφέροντος (…) εφόσον πάντως εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση αυτών που συμμετέχουν.

16. Είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο να αναφερόμαστε σε δήθεν πλειοψηφίες και μειοψηφίες που συγκροτούν την ΕΑΑΑ, πολλώ δε μάλλον σε κατηγοριοποιήσεις, αλλά για τους όρους αυτούς και τους διαχωρισμούς ευθύνονται άλλοι που απερίσκεπτα τους εισήγαγαν στο ενωσιακό λεξιλόγιό μας. Είναι βέβαιο ότι οι μειοψηφίες σε μια δημοκρατική πολιτεία θα πρέπει να τυγχάνουν προστασίας και να εξασφαλίζεται η έκφρασή τους. Όταν όμως με νομικές ακροβασίες και διατάγματα θέλουμε να καταστήσουμε τις μειοψηφίες, πλειοψηφίες τότε μιλάμε για ολοκληρωτική και φασιστική αντίληψη. Που υφίσταται άραγε η καταπίεση της δήθεν μειοψηφίας στην ΕΑΑΑ όταν με νόμο οι θέσεις του προέδρου και αντιπροέδρου ανήκουν στη μειοψηφία, ενώ για πολλά χρόνια  και τη θέση του Διευθύνων Συμβούλου, δημοκρατικά, κατείχε επίσης μέλος της μειοψηφίας, με τις ψήφους της αποκαλούμενης «Πλειοψηφίας»;

17. Συνάδελφος προερχόμενος από την ίδια κατηγορία των υπογραφόντων ερωτά, «πως θα διαμοιρασθούν λοιπόν κατά τρόπο δίκαιο και δημοκρατικό οι εννέα αυτές θέσεις των μελών του Δ.Σ. της ΕΑΑΑ ανάμεσα στις δέκα- οκτώ (18), μάλιστα 18!!! ειδικότητες των συναδέλφων, ήτοι Ιπταμένων, Ραδιοναυτίλων, Τεχνικών Α΄ Κατηγορίας (Μηχανικών,  Τ-Η, Εγκαταστάσεων), Τεχνικών Β΄ Κατηγορίας (Μηχανοσυνθετών, Ηλεκτρολόγων, Τ-Η, Οπλουργών), Οικονομικών, Εφοδιασμού, Αεραμύνης, Διοικητικών Γενικών Υπηρεσιών, Μετεωρολόγων, Φωτογράφων, Μουσικών, Διερμηνέων, Νοσοκόμων, Δικαστικών και Θρησκευτικών; Με ποια κριτήρια  και ποιος φορέας θα αποφασίσει, ότι ορισμένες ειδικότητες, όπως π.χ. των δικαστικών, είναι σημαντικές για τη λειτουργία του συστήματος και επομένως θα πρέπει να εκπροσωπηθούν στο Δ.Σ., έστω και αν η δύναμή τους στην ΕΑΑΑ δεν ξεπερνάει τα 15 – 20 άτομα; Επίσης ποιος και με ποια κριτήρια θα κρίνει την ομαδοποίηση των άλλων ειδικοτήτων και θα εξασφαλίσει την επί ίσοις όροις συμμετοχή τους στις εκλογές, κατά τις οποίες προφανώς οι ολιγομελέστερες δεν έχουν καμία τύχη να εκπροσωπηθούν στο Δ.Σ».;

18. Σύμφωνα με την παρ 3 του άρθρου 14 του Ν.1191/90 τα ειδικότερα θέματα, που αφορούν τις διαδικασίες εκλογής των μελών,  την υποβολή υποψηφιοτήτων, τη σύνθεση των συμβουλίων, κ.λ.π  ορίζονται με κοινή απόφαση του ΥΕΘΑ και Οικονομικών που εκδίδεται μετά από πρόταση του Αρχηγού του οικείου κλάδου. Είναι πρόδηλο ότι με τη συγκεκριμένη πρόβλεψη έχουμε ουσιαστικά ευθεία παρέμβαση σε ένα αιρετό συλλογικό όργανο και στο αυτοδιοίκητο της λειτουργίας του.  Το γεγονός αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία καθώς οι απόστρατοι αξιωματικοί είναι πολίτες με πλήρη συνταγματικά δικαιώματα και ελευθερίες. Η διοικητική παρέμβαση στη συλλογική έκφραση των αποστράτων παραπέμπει ευθέως σε ολοκληρωτικής υφής αντίληψης καθεστώτων που στόχο έχουν τον έλεγχο και τη χειραγώγηση των πολιτών ενώ το νόμιμο δεν είναι πάντα και ηθικό.

19. Η ενδεχόμενη τροποποίηση της σύνθεσης του ΔΣ της ΕΑΑΑ με απόφαση του ΓΕΑ θα αποτελεί πρωτοφανή ενέργεια για την ιστορία της ΕΑΑΑ καθώς όλες οι δημοκρατικές τροποποιήσεις προήλθαν μετά από πρωτοβουλία και πρόταση της Ένωσης και τύγχαναν της ευρείας πλειοψηφίας του ΔΣ και της καθολικής αποδοχής των μελών μας.

20. Ο πρόεδρος και το ΔΣ της ΕΑΑΑ είναι αιρετά μέλη και απολαμβάνουν δημοκρατικής νομιμοποίησης με την ψήφο των 14.000 μελών μας και θα αποτελέσει ύβρη και προσβολή στο πρόσωπό τους κάθε απόφαση που θα ακυρώνει στην ουσία τη διοικητική αυτοτέλεια του συλλογικού τους οργάνου.

21. Είναι αυτονόητο ότι η αξιοπρέπειά μας και το υψηλό αίσθημα ευθύνης προς τα μέλη μας, των οποίων δημοκρατικά απολαμβάνουμε της εμπιστοσύνης τους, δεν μας επιτρέπουν να αποδεχθούμε τετελεσμένα που θίγουν τον πυρήνα της λειτουργίας της Ένωσης. Θα θεωρούσαμε κάτι τέτοιο κατάργηση της δημοκρατικής λειτουργίας της ΕΑΑΑ και της ανάδειξης των μελών του ΔΣ που παραπέμπει ευθέως σε διορισμένο ΔΣ, όπως την εποχή της δικτατορίας.

22. Κύριε πρόεδρε, είναι σε όλους μας γνωστή η δημοκρατική ευαισθησία καθώς και οι ξεχωριστές ηγετικές ικανότητες του Α/ΓΕΑ, Απτχου (Ι) Χρήστου Χριστοδούλου. Το προσωπικό αναγνωρίζει στο πρόσωπό του τον ηγέτη που βρίσκεται δίπλα του και μεριμνά γι’ αυτό ισότιμα, χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς βαθμού, θέσεων και προελεύσεων. Είμαστε βέβαιοι ότι τα ηγετικά του χαρίσματα παραμένουν ακέραια ακόμα και αν τα αιτήματα προέρχονται από συμμαθητές, φίλους, συναδέλφους της ίδιας σχολής.

23. Με βάση όλα τα παραπάνω καλούμε τον Α/ΓΕΑ να απορρίψει κάθε πρόταση που διχάζει, διαιρεί και υποσκάπτει την ενότητα των μελών των αποστράτων με απρόβλεπτες συνέπειες για το μέλλον. 

Με ιδιαίτερο σεβασμό και εκτίμηση,

Οι υπογράφοντες

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Ηρακλείου.

Σμχος ε.α. Εμμανουήλ Φρουδάκης        Πρόεδρος

Σμχος ε.α Κων. Βακωνάκης,                  Αντιπρόεδρος

Σμχος ε.α Αντ. Τζιερτζής,                         Ταμίας

Ανθσγός ε.α Αναστασια Παγωμένου,          Γραμματέας

Σμχος ε.α Γεωρ. Γιακουμάκης,                  Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Θεσσαλονίκης

Ασμχος ε.α Αθαν. Δανιηλίδης                   Πρόεδρος

Σγoς ε.α Κωνστ. Λασπίδης                       Αντιπρόεδρος

Σγος ε.α Νικολ. Μυλώσης                        Γραμματέας

Επγός ε.α. Συμεών Γιαννακίδης                Ταμίας

Επγός ε.α.Γεωργ. Χριστίδης                      Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Κομοτηνής

Σμχος ε.α Παναγιώτης Θεοχάρης             Πρόεδρος

Ασμχος ε.α. Θεόδωρος Τζατζανάς                  Αντιπρόεδρος

Επγος ε.α. Βασίλειος Αγγελίδης                           Γραμματέας

Επγος ε.α .Κων/νος Κατσαμπέρης                      Ταμίας

Σγος ε.α. Γεώργιος Μυλωνάς                               Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Λάρισας

Σγος ε.α. Κων/νος Λιούτας                     Πρόεδρος

Σμχος ε.α. Κων/νος Τσιτσώνης               Αντιπρόεδρος

Επγος ε.α. Αθανάσιος Ντιγκμπασάνης      Γραμματέας

Σγος ε.α. Βασίλειος Παπαδόπουλος         Ταμίας

Επγος ε.α. Θωμάς Τασούλης                   Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Μεσσηνίας

Σμχος ε.α. Ιωάννης Σαμπαζιώτης            Πρόεδρος

Σμχος ε.α.Τριανταφυλλίδης Σπυρίδων      Αντιπρόεδρος

Επγος ε.α. Λαζάρου Δημήτριος                Γραμματέας

Επγος ε.α. Μπένος Σταμάτης                     Ταμίας

Ασμχος ε.α. Κουλουμέντας Νικόλαος         Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Πατρών

Ασμχος ε.α. Βασίλειος Χρόνης                 Πρόεδρος

Ασμχος ε.α. Χρήστος Ζάγκλας                 Αντιπρόεδρος

Ασμχος ε.α. Μιχάλης Σαρδελής               Γραμματέας

Σμχος   ε.α. Χαρ. Θεοδοσόπουλος           Ταμίας

Σμχος   ε.α. Χρήστος Συφάκης                Μέλος

ΕΑΑΑ/Παράρτημα Πρεβέζης

Σμχος ε.α. Αθανάσιος Κεραμιδόγλου        Πρόεδρος

Ασμχος ε.α. Ηρακλής Διαμαντής                        Αντιπρόεδρος

Ασμχος ε.α. Βασίλειος Κοντοπάνος                Γραμματέας                                 

Ασμχος ε.α. Ιωάννης Παπαευαγγέλου               Ταμίας

Σγος   ε.α. Πετρούλα Παπαφωτίου                     Μέλος

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης