Υποστηριξε το militaire
Breaking News Άμυνα ΠΑ
17/05/2017 | 06:47 (ενημερώθηκε 7 έτη πριν)
Militaire News

“Ιπτάμενοι υποκριτές και φαρισαίοι”! Το πτητικό επίδομα και τι δεν μας λένε

Το πιο πειστικό επιχείρημα για το πτητικό επίδομα και τη συνέχιση της καταβολής του, είναι ότι η Πολιτεία διαχρονικά και διακομματικά, ποτέ ΔΕΝ πλήρωνε όπως έπρεπε τους ιπτάμενους της ΠΑ. Η συνέχιση καταβολής του επιδόματος ήταν κατά κάποιο τρόπο “πληρωμή σε δόσεις” .

Γι΄ αυτό και η άποψή μας είναι ότι οι αλλαγές στο πτητικό θα πρέπει να αφορούν όσους θα εισαχθούν στην Σχολή Ικάρων του χρόνου. Για να γνωρίζουν από τη πρώτη στιγμή της καριέρας τους ποιο θα είναι το μισθολογικό τους καθεστώς.

Όλα τ ΄ άλλα που ακούγονται και λέγονται από έξαλλους και μάλλον όψιμους “υπερασπιστές” των ιπταμένων είναι απίστευτες ΥΠΟΚΡΙΣΙΕΣ!

Κάποιοι μάλιστα απ΄ αυτούς τους έξαλλους “ταλιμπάν του πτητικού” , σκίζουν τα ρούχα και τις γραβάτες τους από τηλεοράσεως απειλώντας ότι θα “τσακίσουν” όποιον τολμά να θέτει προς συζήτηση τα αυτονόητα. Τα οποία πρώτοι εμείς οι δημοσιογράφοι πάντα αποφεύγαμε να “αγγίξουμε” για να μην γίνουμε δυσάρεστοι…

Επειδή όμως διαπιστώνουμε ότι η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει και φθάσαμε μ΄ ένα κλίμα ολίγον “παρακρατικό” να διαμορφώνεται νομίζουμε ότι όσοι έχουν αυτόκλητα αναλάβει την υπεράσπιση των στρατιωτικών θα πρέπει να απαντήσουν σε ορισμένα ερωτήματα:

• Τέθηκε από οποιαδήποτε κυβέρνηση, πρωθυπουργό, υπουργό Εθνικής Άμυνας ή Αρχηγό θέμα περικοπής του πτητικού επιδόματος για τους χειριστές πρώτης γραμμής; Ποτέ είναι η απάντηση…

• Για ποιους έχει κατά καιρούς τεθεί θέμα περικοπής; Για όσους δεν είναι σε θέση να πετάξουν σε επιχειρησιακές αποστολές. Αυτό το τελευταίο έχει πολύ μεγάλη σημασία.

• Μπορούμε να θεωρήσουμε “επιχειρησιακή συντήρηση” την πτήση ως επιβάτης, με C-130; Γίνονται τέτοιου είδους συντηρήσεις ναι ή όχι;

• Είναι λογικό αυτή τη περίοδο της κρίσης όσοι υπηρετούν σε θέσεις εξωτερικού να έρχονται με έξοδα της υπηρεσίας για να “γράψουν ώρες πτητικού”, με τον τρόπο που προαναφέραμε;

• Πόσα αεροσκάφη διαθέτουμε και πόσους χειριστές συντηρούμε; Οι αριθμοί θα πουν κάποιοι δεν είναι προς δημοσιοποίηση, αλλά μην κρυβόμαστε, είναι γνωστοί. Τους θεωρούν λογικούς για την Ελλάδα του σήμερα;

Συνεπώς ας πέσουν λίγο οι τόνοι, γιατί δεν βλέπουμε την ίδια ένταση για το επίδομα επικινδυνότητας στις Ειδικές Δυνάμεις για παράδειγμα. Όπου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το παίρνει αν δεν πηδήξει από το αεροπλάνο κι αν δεν βουτήξει στη θάλασσα.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν αντιπροσωπεύονται από μία μόνο κατηγορία που πράγματι κινδυνεύει. Οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν προσωπικό που ταλαιπωρείται από τις περικοπές σ΄ όλα τα επίπεδα. Ένοπλες Δυνάμεις είναι ο Ιπτάμενος αλλά και ο Μηχανικός του. Είναι ο Πεζοναύτης, ο “Βάτραχος”, ο Ναρκαλιευτής, ο Πυροτεχνουργός, αλλά και ο ΕΜΘ, ο ΕΠΟΠ και ο ΟΒΑ, ο απλός  Αξιωματικός και Υπαξιωματικός, που δουλεύουν όλη μέρα “σαν σκυλιά” και δεν ακούν ούτε ένα μπράβο.

Ασφαλώς όλα αυτά δεν πρέπει να μας κάνουν να ξεχνάμε ότι όλη αυτή η συζήτηση δεν θα γινόταν ή θα μεταφερόταν κάπου στο μέλλον, αν κάποια από τις κυβερνήσεις των χρόνων της κρίσης, έκοβε χρήματα από εκεί που μπορούσε και έπρεπε. Από “ευγενείς θέσεις”, χωρίς κινδύνους και ταλαιπωρίες, στους οποίους όμως όλοι διορίζουν τους “κολλητούς” τους.

Αναμένουμε τις αντιδράσεις των “γραβατοφορεμένων ταλιμπάν”, αλλά δεν γίνεται πλέον να ακούγεται η μία πλευρά του νομίσματος, όσο ευχάριστη κι αν είναι…

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο Facebook Twitter LinkedIn Email Pinterest
booksandtoys

Δείτε επίσης